پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 86 تاریخ : 1390/03/08-00:00:00
,1,
شبکه بانک پاسارگاد گسترش یافت

شبکه بانک پاسارگاد گسترش یافت

شعبه‌ یاسوج در شهرستان و شعبه‌های میرعماد، مژده، میدان خراسان، ظفر، فلامک در تهران افتتاح شد.

 

به گزارش شبکه خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی گفت: با عملیاتی شدن این شعبه‌ها تعداد شعبه‌های موجود در سراسر کشور به 270  شعبه رسید..

وی گفت: به تازگی،چند شعبه دیگر نیز، در تهران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، ، ازجمله سنایی، فرمانیه ، دیباجی شمالی، چهارراه اسکندری، زمرد، صاحبقرانیه، چاردانگه، میرداماد، فردوس غربی، آتی ساز، فرخی یزدی، شهید سلیمانی، شمیران، سمنگان، جوانان، جنت آباد جنوبی آجودانیه، لویزان، سورنا، اختیاریه شمالی در تهران و شعبه‌های شهرضا ، میدان جهاد قم، ستاره‌یزد، هفده شهریور تبریز، خیابان جمهوری تنکابن، میراصفهان در شهرستان‌ها.

امیدواریم روزی شاهد آن باشیم که در جای‌جایِ‌ ایرانمان شعبه‌ای از بانک پاسارگاد باشد تا بتوانیم بهتر از پیش خدمتگذار مردم باشیم و با راه اندازی بانکداری مجازی در کنار شعبه‌های فیزیکی کلیه مشتریان این بانک بتوانند بدون مراجعه به شعبه‌ها در محل کار و منزل کلیه فعالیت‌های بانکی خود را به انجام برسانند و در وقت و زمان صرفه‌جویی نمایند و مشکلات ترافیکی و محیط زیستی نداشته باشند. وی افزود: بانک پاسارگاد، سپرده‌گذاران خود را تحت پوشش بیمه قرار داده است و در این ارتباط با همکاری بانک و بیمه پاسارگاد، سپرده‌گذاران حقیقی بانک پاسارگاد تحت پوشش هزینه‌های بیمارستانی قرار گرفته‌اند و این طرح همچنان ادامه دارد. رفیعی تشریح کرد: این طرح شامل سپرده‌گذاران حقیقی بانک پاسارگاد که دارای سپرده بلندمدت (یک سال یا بیشتر) هستند، می‌شود.

همه سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد که این شرایط را دارا باشند مشمول این طرح هستند و همچنین سپرده‌گذارانی که پس از این به خانواده پاسارگاد می‌پیوندند، پس از طی دوره انتظار که 90 روز است، تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

در قرارداد فوق، میزان تعهد شرکت بیمه پاسارگاد بستگی به میزان سپرده سپرده‌گذار در روز قبل از بستری شدن، با رعایت دوره انتظار دارد. مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در مورد  مبلغ سپرده و سقف پوشش بیمه‌ای تصریح کرد: سقف پوشش بیمه‌ای برای مبالغ سپرده‌های 100 تا 200 میلیون ریال، 20 میلیون ریال؛ 200 تا 300 میلیون ریال، 30 میلیون ریال؛ 300 تا 400 میلیون ریال، 40 میلیون ریال؛ 400 تا 500 میلیون ریال 50 میلیون ریال؛ 500 تا 1000 میلیون ریال، 75 میلیون ریال و 1000 میلیون ریال و بیشتر، 100 میلیون ریال است. وی با اشاره به این موضوع که طرح فوق با همکاری بانک پاسارگاد، بیمه پاسارگاد ارایه می‌شود. این بیمه‌نامه هزینه‌های بیمارستانی (بستری شدن‌در بیمارستان)، هزینه‌های بیمارستانی اعمال جراحی اصلی شامل قلب، مغز و اعصاب (به استثنای دیسک و ستون فقرات)، پیوند کلیه، پیوند ریه، پیوند کبد و پیوند مغز استخوان حداکثر تا دو برابر تعهدات فوق را پوشش می‌دهد. تمامی بیمارستان‌ها تحت پوشش این بیمه نامه هستند و کارت بیمه درمان  توسط شعبه‌ها، به سپرده‌گذار حین افتتاح حساب ارایه ‌می‌شود.

مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد ضمن اشاره به این موضوع که پاسارگاد کوشیده است تا در همه زمینه‌ ها خلاق باشد وایده‌های جدید را به فعل درآورد گفت: بانک پاسارگاد در راستای برنامه‌های پیشین ، همچنان به برگزاری کلاس‌های آموزش بانکداری الکترونیک به هزینه بانک، برای مشتریان می‌پردازد.

 گفتنی است متقاضیان شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها به نزدیک‌ترین شعبه بانک پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه و سازمان‌ها نیز با مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82898289 تماس حاصل کنند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران