پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 856 تاریخ : 1390/04/18-00:00:00
,8,
آغاز مرحله دوم احراز شرایط کارگران ساختمانی برای دریافت سهام عدالت

مدیرکل امور اجتماعی وزارت کار:

آغاز مرحله دوم احراز شرایط کارگران ساختمانی برای دریافت سهام عدالت

مدیر کل اموراجتماعی و سهام وزارت کار گفت: مرحله دوم پالایش و احراز شرایط کارگران ساختمانی با همکاری تشکل‌های کارگری برای دریافت سهام عدالت آغاز شده است.

 

به گزارش روز شنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :مسعود کاظم‌زاده در خصوص آخرین وضعیت سهام عدالت کارگران، اظهار داشت: پس از اینکه اطلاعات تمامی کارگران ثبت نام شده در مرحله اول توسط دبیرخانه سهام عدالت پالایش شد، مجدداً در اختیار وزارت کار قرار گرفته که بر این اساس، نرم‌افزار مرحله دوم پالایش و بررسی اطلاعات افراد آماده شده و طی هفته جاری آموزش مدیران کل کار و امور اجتماعی استان‌ها آغاز شده است.
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تمامی امور براساس نرم‌افزار انجام خواهد شد.
مدیرکل امور اجتماعی و سهام وزارت کار با بیان اینکه 2.7 میلیون کارگر جدید ساختمانی و فصلی باید احراز شرایط شوند،‌ گفت: رسیدن به اطلاعات دقیق این تعداد کارگر برای دریافت سهام عدالت زمان‌بر است و در همین راستا تقسیم کار میان تمامی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و نیز ادارات کار استان‌ها انجام خواهد شد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه کارگران در این مرحله باید توسط کارفرما یا سه تشکل عالی کارگری تایید شوند،‌ بیان داشت: پس از این مرحله اسامی و اطلاعات افراد به دبیرخانه سهام عدالت تحویل می‌شود تا فرم‌های مربوطه برای ثبت نام سهام به افراد ارائه ‌شود.
کاظم‌زاده افزود: پس از تکمیل فرم، فرایند کار توسط وزارت اقتصاد و دارایی انجام می‌شود و سهام عدالت در اختیار کارگران قرار می‌گیرد.
به گفته این مقام مسئول، رسیدگی به اطلاعات و احراز صلاحیت آنان از طریق ادارات کار استان‌ها و با همکاری کانون عالی شوراهای اسلامی کار، مجمع عالی نمایندگان کارگری و کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران و کانون عالی کارفرمایان انجام می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران