پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 854 تاریخ : 1390/04/18-00:00:00
,8,
مجلس برای حمایت و تقویت،صنعت بیمه آماده است

مجلس برای حمایت و تقویت،صنعت بیمه آماده است

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی، از آمادگی مجلس برای حمایت و تقویت صنعت بیمه کشور خبر داد و گفت: برخی کشورها در زمینه صنعت بیمه و ایجاد رفاه از کشورمان جلوتر حرکت

 به گزارش روز شنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :سید شهاب الدین صدر در ششمین همایش ایثارگران بیمه ایران که در محل سالن همایش های مرکز پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار شد، افزود: تولید ثروت منجر به اقتدار کشور خواهد شد و جهت گیری حکومت اسلامی نیز باید حل مشکلات مردم و افزایش رفاه آنان باشد.
وی استفاده از فناوری های نانو تکنولوژی را زمینه‌ای برای افزایش تولید ثروت در جامعه دانست و تاکید کرد: صنعت بیمه نقش تعیین کننده‌ای در جهت افزایش رفاه و استقرار امنیت و آرامش در جامعه دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با تاکید به اینکه جهت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران این است که مردم به سوی آسایش و رفاه پیش بروند، تصریح کرد: بیمه قدرتمند در کشورها منجر می شود که مردم در رفاه بیشتری زندگی کنند. صدر تاکید کرد: بیمه ضعیف و ناکارآمد نمی تواند مشکلی از مشکلات مردم را حل کند.
وی تاثیرگذاری صنعت بیمه را در شکوفایی اقتصادی و اقتدار کشور مهم دانست و اظهار داشت: باید در نظام اسلامی به دنبال ایجاد رفاه باشیم نه اینکه فقر را توزیع کنیم. وی گفت: در صورتی که دولت و مجلس از نسل پیامبران باشند و مردم جامعه در فقر و بیچارگی غوطه ور باشند یا حکومت اسلامی وجود ندارد و یا اینکه در این حکومت انحراف به وجوده آمده است.
صدر این ذهنیت را مبنی بر اینکه تولید ثروت مذموم است، نادرست خواند و تاکید کرد: سال جاری برای کشور به لحاظ اقتصادی سال حساسی می باشد. وی داشتن روحیه جهادی را عاملی برای پیروزی کشور دانست و یادآور شد: ایجاد اختلاف در میان مسوولان، یکی از سناریو های دشمن در حوزه اقتصادی کشور است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایجاد مشکل برای سوختگیری هواپیماهای کشور را جنگ اقتصادی دشمن با ایران برشمرد و بیان داشت: شناخت دشمن و روش هایی که در این جنگ به کار می برد، کاری دشوار است. صدر بیداری کشورهای اسلامی را یکی از دلایل افزایش تحریم های ایران از سوی دشمنان داست و خاطرنشان کرد: چشم امید کشورهای منطقه به نظام جمهوری اسلامی ایران است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران