پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 848 تاریخ : 1390/04/18-00:00:00
,8,
تعویض دفترچه بیمه از طریق پیامک

تعویض دفترچه بیمه از طریق پیامک

مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان کرمان گفت: برای نخستین بار در کشور، دفترچه بیمه اعضای صندوق بیمه کارکنان شاغل و بازنشته استان کرمان از طریق پیامک تعویض می‌شود.

 به گزارش شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :محمد جعفری اظهار داشت: رویکرد اصلی اداره کل بیمه خدمات درمانی استان کرمان گسترش سطح دسترسی مردم به خدمات این نهاد به‌ ویژه سبک غیرحضوری است.
وی از فعالیت نمایندگی بیمه خدمات درمانی در دهستان‌های استان کرمان برای دسترسی آسا‌ن‌تر بیمه شدگان به خدمات بیمه‌ای خبر داد.
جعفری با بیان اینکه اداره کل خدمات درمانی استان کرمان در راستای گسترش استفاده از سیستم‌های مکانیزه برای خدمت‌رسانی به مردم برنامه‌هایی را اجرا می‌کند، بیان داشت: تعویض دفترچه بیمه کرمانی‌ها از طریق پیامک و اینترنت امکان‌پذیر است.
وی تصریح کرد: اعضای صندوق بیمه کارکنان شاغل و بازنشسته استان کرمان از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره 09131402940 می‌توانند دفتر بیمه خود را تعویض کنند.
جعفری با اشاره به اینکه تاکنون 4 هزار و 500 نفر از خدمات این سامانه بهره‌مند شده‌اند، خاطرنشان کرد: پس از ارسال پیام کوتاه به سامانه تعویض دفترچه بیمه، این سامانه بلافاصله اقدام به پذیرش پیام کرده و به متقاضی یک پیام ارسال می‌کند و در صورتی که اطلاعات ارسالی صحیح باشد، دفترچه بیمه به ‌صورت رایگان تعویض و حداکثر در مدت زمان یک روز توسط پیک موتوری دفتر تحویل داده می‌شود.
وی اذعان کرد: با توجه به یک میلیون و 600 هزار بیمه شده در اداره کل خدمات درمانی استان کرمان این مجموعه یکی از سکان‌های سلامت در اقتصاد خانواده است و نقشی اساسی و اثربخش در سند توسعه سلامت استان کرمان دارد.
جعفری بیان کرد: 14 برنامه در اداره کل خدمات درمانی کرمان برای پیاده‌سازی اهداف سند توسعه سلامت استان کرمان طراحی شده است.
وی تصریح کرد: در هر ماه بیش از 50 هزار نفر به مراکز بیمه خدمات درمانی مراجعه می‌کنند و این نهاد در راستای ارتقای فرهنگ می‌تواند بازوی توانمندی برای واسطه‌گری سیاست‌گذاران و مردم باشد.
جعفری از اختصاص 300 میلیون تومان اعتبار برای فرهنگ‌سازی در بحث سلامت از سوی بیمه خدمات درمانی استان کرمان در سال جاری خبر داد.
وی با بیان اینکه رویکرد اداره کل خدمات درمانی استان کرمان در سال جاری بازنگری در برنامه‌ها و تدوین آن در راستای سند توسعه سلامت استان کرمان و اهداف و برنامه‌های سازمان مرکزی است، افزود: یکی از این رویکردها آموزش عمومی و فرهنگ‌سازی برای مردم به‌ ویژه بیمه‌شدگان است.
جعفری خاطرنشان کرد: در بهار سال جاری 300 هزار نسخه نشریه نسیم سلامت در استان کرمان توزیع شد.
وی عنوان کرد: از محل اعتبارات دور دوم سفر هیئت دولت به استان کرمان اعتبار احداث ساختمان اداری در کهنوج و بم دریافت شد و این دو ساختمان در هفته دولت سال گذشته به بهره‌برداری رسید.
جعفری بیان کرد: در سال جاری احداث ساختمان‌های زرند و بردسیر در دستور کار اداره کل خدمات درمانی استان کرمان قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران