پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 841 تاریخ : 1390/04/18-00:00:00
,1,
پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری توسعه فردای ایرانیان

پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری توسعه فردای ایرانیان

صندوق سرمایه گذاری توسعه فردای ایرانیان اعلام کرد که بذیره نویسی در این صندوق بزودی آغاز می شود.

توسعه، تعمیق و ثبات بخشی به بازارهای مالی نیازمند معرفی ، بکارگیری و ترویج ابزارهای  نوین برای تجهیز و مدیریت تخصصی منابع خرد و کلان در گردش داخل و خارج از بازار سرمایه است. یکی از این ابزارها صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت می باشد. از مزایای این گونه صندوق ها می توان به مدیریت حرفه ای وجوه، تنوع بخشی دارایی ها، گوناگونی در طراحی، قابلیت نقدینگی بالا، قابلیت دست یابی، قانون مند بودن، شفافیت در اطلاع رسانی و بالا بودن نظارت و امنیت سرمایه گذاری اشاره کرد. بر همین اساس به زودی پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری توسعه فردای ایرانیان در شعب بانک تات آغاز می شود.
دکتر رسول اف مدیرعامل بانک تات در برنامه های بازدید از شعب، بامداد امروز در بازدید از شعبه دولت با بیان این مطلب، خبر از پذیره نویسی این صندوق با سود تضمین شده سالانه ۱۷درصد علی الحساب داد و اظهار داشت به زودی اطلاع رسانی در این باره از طریق رسانه های گروهی و شعب بانک تات به اطلاع عموم خواهد رسید.
مدیرعامل بانک تات که به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک در بین همکاران شعبه دولت حضور پیدا کردند همچنین خبر عرضه اوراق مشارکت در آینده نزدیک را اعلام کردند که به زودی اطلاعات تکمیلی آن رسانه ای خواهد شد.
دکتر رسول اف و هیات همراه در بازدید از این شعبه، از نزدیک در جریان امور و مسائل و مشکلات این شعبه قرار گرفتند و پس از شنیدن نظرات و پیشنهادهای همکاران، رهنمودهایی را ارائه دادند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 336
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران