پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 838 تاریخ : 1390/04/18-00:00:00
,1,
برای مردم سپرده گذاری بلند مدت در بانک ها به صرفه نیست

مدیر عامل بانک شهر:

برای مردم سپرده گذاری بلند مدت در بانک ها به صرفه نیست

غلامرضا حاجی زاده گفت: آشفتگی و التهاب در بازار سکه و ارز کشور پس از ابلاغ بسته پولی امسال بانک مرکزی به وجود آمد.

 


به گزارش روابط عمومی بانک شهر - غلامرضا حاجی زاده مدیر عامل بانک شهر ضمن اعلام اینکه، بسته پولی در آشفتگی و التهاب بازار بی تاثیر نبوده است، اظهار داشت: اکنون وضعیت به گونه ای است که مردم دیگر پول خود را به صورت بلندمدت سپرده گذاری نمی کنند بلکه به صورت کوتاه مدت یا دیداری سپرده گذاری می کنند تا به سرعت در زمانی که فرصتی بدست آوردند، بتوانند از آن استفاده و سرمایه گذاری کنند.
وی به تمایل مردم برای خرید طلا و ارز در وضعیت فعلی اشاره کرد و افزود: اقدامات بانک مرکزی تا حدودی موجب شده که این وضعیت مدیریت شود.
مدیر عامل بانک شهر ضمن بیان اینکه، برنامه بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز برنامه درستی است، گفت: اگر بازار اشباع شود، حتی نرخ ارز می تواند کاهش هم داشته باشد.
وی گفت: اگر واقعا بخواهیم حرکت های اساسی به منظور توسعه تولید در کشور داشته باشیم، ناگزیر به اقداماتی هستیم که تا اندازه ای موجبات کاهش ارزش پول ملی را فراهم می آورد همچون کشورهای بزرگی مثل چین که به جهت توسعه صادرات این قبیل اقدامات را انجام می دهند.
حاجی زاده با توجه به شرایط حساس اقتصاد کشور در این برهه از زمان تاکید کرد که نرخ ارز به آرامی و با تدبیر افزایش پیدا کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران