پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 827 تاریخ : 1390/04/17-00:00:00
,2,
سکه برای اعیاد شعبانیه تامین شد

سکه برای اعیاد شعبانیه تامین شد

رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور با اشاره به اعیاد شعبانیه و افزایش تقاضا برای سکه گفت: برای مناسبت‎ها در این روزها سکه به اندازه کافی در بازار وجود دارد.

به گزارش روز جمعه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت، _ هر سال قبل از ماه مبارک رمضان و در اعیاد شعبانیه جشن‌ها و مراسم   ازدواج بیشتر از روزهای دیگر برگزار می‌شود به همین دلیل در این روزها تقاضا برای   سکه و طلا نیز افزایش می‌یابد  .

 

"محمد کشتی آرای"، رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با شبکه ایران به مردم اطمینان داد سکه در این روزها به اندازه کافی در بازار وجود دارد و مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

به گفته کشتی‌آرای با کاهش نرخ دلار قیمت سکه در روزهای اخیر افزایشی نداشته است اما به دلیل افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی قیمت هر گرم طلای 18 عیار در کشور نیز با افزایش 400 تومانی امروز به 43 هزار و 250 تومان رسید.

وی افزود: قیمت سکه تمام طرح قدیم امروز452 تا 455 هزار تومان، سکه تمام طرح جدید 431 هزار، نیم سکه 217 و رب سکه 129 هزار تومان است.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 295
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران