پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 819 تاریخ : 1390/04/16-00:00:00
,14,
گردشگران عرب همچنان به فرانسه مسافرت می‌کنند

با وجود ممنوع بودن حجاب

گردشگران عرب همچنان به فرانسه مسافرت می‌کنند

برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه کارشناسان، قانون منع حجاب در فرانسه، مانع از ورود گردشگران مسلمان به این کشور نشد.

به گزارش شبکه تحلیلی بانک و صنعت، ‌ اگرچه برخی از فعالان صنعت گردشگری ممنوعیت حفظ حجاب در فرانسه را عاملی برای رکود ورود گردشگران حوزه خلیج فارس به این کشور می‌دانستند اما این تفکر با افزایش ورود گردشگران نقض شد.

فرانسه اولین کشور اروپایی است که ممنوعیت حجاب در اماکن عمومی را به تصویب رساند. قانونی که با واکنش گسترده مسلمانان جهان مواجه و هشدارهایی را مبنی برای کاهش ورود گردشگران مسلمان به این کشور به همراه داشت.

با این وجود، اعراب بدون توجه به این قانون و با حفظ حجاب همچنان مسافرت خود به فرانسه را ادامه می‌دهند که دراین میان گردشگران عربستانی بیشترین تعداد مسافران را به این کشور تشکیل می‌دهند. اگرچه گزارش‌هایی مبنی بر لغو برخی برنامه‌های مسافرتی منتشر شده اما بیشتر تورها، کماکان بسته‌های مسافرتی خود را ارائه می‌دهند.

طبق آمار اعلام شده از سوی این سایت، میزان ورود گردشگران حوزه خاورمیانه به فرانسه با وجود ممنوع بودن حجاب رشدی 219 درصدی داشته است.

هرچند گردشگران حوزه خلیج فارس کمتر از 3 درصد از مجموع گردشگرن فرانسه را تشکیل می‌دهند اما علاقه آن‌ها به ولخرجی، درآمدی چشمگیر را برای گردشگری این کشور به وجود آورده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 319
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران