پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 813 تاریخ : 1390/04/16-00:00:00
,8,
بیمه ایران درسال89 بیش از 17 میلیون بیمه نامه صادر کرد

بیمه ایران درسال89 بیش از 17 میلیون بیمه نامه صادر کرد

مدیرعامل بیمه ایران گفت: درسال گذشته در این شرکت بیش از 17 میلیون فقره بیمه نامه صادرشده که تنها دریک مورد از این قراردادها که مربوط به بیمه طلایی کارکنان وزارت آم

 به گزارش روز پنج شنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :جواد سهامیان مقدم درحاشیه ششمین همایش سراسری ایثارگران بیمه ایران در مشهد مقدس ضمن بیان این مطلب،افزود: بیمه ایران به عنوان تنها شرکت دولتی بیمه ای بازرگانی ایران هم اکنون بیش از 50 درصد سهم بازاربیمه ای کشور را دراختیار دارد که در مقایسه با 23 شرکت دیگر رقم قابل توجهه ای است.
رییس هیات مدیره بیمه ایران ادامه داد: امروزتمامی ایرانیان به نحوی از خدمات این شرکت در بخش های مختلف اعم از اتومبیل،درمان ویا سایر رشته های بیمه ای بهره مند شده و یا درحال برنامه ریزی برای پیوستن به بیمه گذاران این شرکت هستند که برای ما جای خوشوقتی دارد.
سهامیان مقدم با اشاره به اینکه مسایل اقتصادی یکی از مهم ترین مسایل جامعه است افزود: نپرداختن به مسایل اقتصادی پیامدهای ناگوار و جبران ناپذیری را به جامعه وارد خواهد کرد که امیدوارم با تقویت آن از این خطرات مصون بمانیم.
وی  مطلب،افزود: خوشبختانه در این بخش استکبار جهانی نتوانسته آسیبی به ما وارد کند چرا که با برنامه ریزی و انتخاب ریسک های مناسب موفق به مهار این موضوع شده ایم.
وی افزود: مسوولان صنعت بیمه کشوربا توجه به تحریم های استکبار جهانی با تقویت بیمه اتکایی داخلی وایجادصندوق تمامی پروژه های سنگین بیمه ای را ازغرب خارج و به داخل انتقال داده اند.
البته برای اینکه تمامی ریسک به داخل کشوروارد نشود با کشورهای چین و هندوستان وارد مذاکره شده و قسمتی از این پروژه ها با همکاری بین المللی این دو کشور مدیریت می شود.
رییس هیات مدیره بیمه ایران درادامه اظهار داشت : هدف اصلی فعالیت ما در بیمه ایران فراهم کردن بستر مناسب برای سرمایه گذاران درحوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی برای افزایش بنیه اقتصادی کشور است که خوشبختانه تا به امروز دراین مورد نیزموفق بوده ایم.
گفتنی است؛ششمین همایش سراسری ایثارگران بیمه ایران صبح دیروز(چهارشنبه) در سالن کنفرانس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی آغاز به کار کرد.
در این همایش دو روزه که با محوریت نقش ایثارگران درسال جهاد اقتصادی در حال انجام است کارشناسان این شرکت در 4 کارگروه تخصصی چگونگی دستیابی به اهداف این همایش را بررسی خواهند کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران