پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 800 تاریخ : 1390/04/15-00:00:00
,7,
قیمت جهانی نفت و طلا افزایش یافت

قیمت جهانی نفت و طلا افزایش یافت

تهران - شبکه تحلیلی خبری بانک وصنعت : در معاملات روز چهارشنبه بازارهای جهانی قیمت هر بشکه نفت با افزایش 27 سنتی به 113.88 دلار و قیمت هر اونس طلا با 10 دلار افزایش به 1516 دلار رسید.

به نظر می رسد میزان ذخایر انرژی آمریکا طی هفته گذشته برای پنجمین هفته متوالی کاهش یافته است و این امر باعث افزایش قیمت نفت در روز چهارشنبه شده است . قیمت نفت روز گذشته نیز با رشد 2.1 درصدی روبرو شده است .
پیش بینی می شود میزان ذخایر انرژی آمریکا طی هفته گذشته با افت 2.5 میلیون بشکه ای روبرو شده که این میزان کاهش از ژانویه بی سابقه بوده است . میزان ذخایر انرژی آمریکا در هفته منتهی به اول جولای با 0.7 درصد کاهش به کمتر از 357 میلیون بشکه رسیده بود .
موسسه بارکلی نیز در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد میانگین قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در سال 2012 با 10 دلار افزایش به بیش از 115 دلار خواهد رسید و میانگین قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا نیز سال آینده با 4 دلار افزایش به 110 دلار می رسد .
بر اساس این گزارش قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا در بازار نیویورک در روز چهارشنبه با 16 سنت افزایش به بیش از 97.05 دلار رسید . قیمت نفت روز گذشته نیز با 1.95 دلار افزایش به بیش از 96.89 دلار رسیده بود که این بالاترین رقم از 14 ژوئن به شمار می رود . قیمت نفت نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد رشد داشته است .
در بازار لندن نیز هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه اوت با 27 سنت افزایش به 113.88 دلار رسیده است .
قیمت جهانی طلا نیز در روز چهارشنبه به 1516 دلار در هر اونس رسید که نسبت به روز گذشته بیش از 10 دلار افزایش داشته است. کاهش ارزش دلار و افزایش تقاضا از جمله دلایل افزایش قیمت طلا عنوان شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 280
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران