پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 585508 تاریخ : 1400/05/03-12:38:25
,5,22,
8 درصد قبوض آب بهای اصفهانی ها مشمول طرح

طی شش ماهه اخیر؛

8 درصد قبوض آب بهای اصفهانی ها مشمول طرح "آب امید" شد

از مجموع چهار میلیون و 570 هزار قبض آب بهای صادر شده در اصفهان طی شش ماهه اخیر، 370 هزار قبض مشمول معافیت پرداخت شد.

به گزارش بانک و صنعت، مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: از ابتدای اجرای طرح آب امید در تاریخ یکم دی ماه سال گذشته تاپایان خرداد جاری، مبلغ 13 میلیارد ریال در قالب طرح ملی "آب امید" به مشترکان تخفیف داده شده است.

"میثم اعلایی" افزود: در قالب این طرح، مشترکان مسکونی با متوسط مصرف کمتر از 5 مترمکعب در ماه مشمول معافیت از پرداخت صورتحساب آب بها می شوند.
وی اجرای طرح آب امید را فرصتی برای بهینه سازی فرهنگ مصرف بین مشترکان دانست و گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان، برقراری عدالت اجتماعی و مدیریت مصرف آب است.
مدیر خدمات مشترکین آبفای استان اصفهان با بیان این که در قالب این طرح، مشترکان مسکونی بر اساس متوسط مصرف ماهانه به چهار دسته تقسیم می شوند، عنوان کرد: دسته اول مشترکان کم مصرف با متوسط مصرف ماهانه تا 5 متر مکعب، دسته دوم با عنوان مشترکان خوش مصرف با متوسط مصرف بین 5 تا 14 متر مکعب، دسته سوم مشترکان پرمصرف با متوسط مصرف بیش از الگو، ( 14 متر مکعب تا دو برابر الگو) و دسته چهارم مشترکان بد مصرف با میزان مصرف بالاتر از 2 برابر الگوی مصرف هستند.
اعلایی در ادامه اظهار داشت : با صدور صورتحساب در هر دوره طی پیامی وضعیت مصارف آب مشترکان و طبقه ای که از نظر مصرف آب در آن قرار گرفته اند اطلاع رسانی می شود.
مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در ادامه افزود: با توجه به خشکسالی و کمبود منابع آب در سال های اخیر و لزوم مدیریت مصرف آب و همچنین بهره مندی از مزایای این طرح، مشترکان می توانند با کاهش مصرف خود و بکارگیری اقدامات و تمهیدات لازم در خصوص مدیریت مصرف، علاوه بر بهره مندی از مزایای مطرح شده، شرکت آب و فاضلاب را در تامین پایدار آب با کیفیت مناسب یاری دهند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 386
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران