پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452895 تاریخ : 1398/01/25-09:35:33
,11,22,
770 راه‌ روستایی مسدود شده لرستان، بازگشایی شد

770 راه‌ روستایی مسدود شده لرستان، بازگشایی شد

آمار راه‌های روستایی بازگشایی شده در لرستان به 770 رسید و در حال حاضر تمام راه‌های روستایی سه شهرستان بروجرد، رومشکان و چگنی باز است. راه 100 روستا همچنان مسدود است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، عباس شرفی اظهار داشت: درمجموع از ابتدای وقوع سیل و درپی ریزش و رانش‌های پس از آن، راه ارتباطی 870 روستا در استان قطع شده بود که با همت همکاران تاکنون راه ارتباطی 770 روستا برابر با 88.5 درصد بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: درپی تلاش‌های خستگی‌ناپذیر راهداران، امروز راه‌های مسدود باقیمانده در دو شهرستان بروجرد و چگنی باز شد و در حال حاضر در سه شهرستان بروجرد، رومشکان و چگنی هیچ راه مسدودی وجود ندارد، راه‌های روستایی مابقی شهرستان‌ها نیز در اسرع وقت بازگشایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از وقوع سیل در لرستان که منجر به تخریب بسیاری از زیرساخت‌ها و ابنیه فنی راه گردید با نظر مثبت رییس سازمان بیش از 400 نفر از راهداران 19 استان همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات سبک‌، نیمه سنگین و سنگین به یاری استان آمده و مشغول بازگشایی محورهای اصلی، فرعی و روستایی لرستان گردیدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: راهداری لرستان با 300 نفر نیروی فنی، عملیاتی و پشتیبانی و برخورداری از 200 دستگاه ماشین‌آلات با تمام ظرفیت در حال بازگشایی محورهای استان است.

وی حضور و پیگیری وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزارت راه، رییس و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مناطق سیل‌زده را مایه دلگرمی و بسیار تاثیرگذار در روند خدمت‌رسانی دانست و از تلاش همه عوامل استان‌های معین لرستان قدردانی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 388
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران