پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451053 تاریخ : 1397/12/18-16:24:50
,11,
77 دستگاه واگن مسافری به شبکه ریلی اضافه شد

مدیرعامل شرکت رجا

77 دستگاه واگن مسافری به شبکه ریلی اضافه شد

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا از افزایش 77 دستگاه واگن مسافری این شرکت در آستانه انجام سفرهای نوروزی ( 1398) در خطوط ریلی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت رجا، محمد رجبی در مراسم تجلیل از ماموران قطارهای این شرکت اظهارداشت: مشکلاتی در تامین بودجه وجود داشت از حدود 27 ماه گذشته توانستیم تعداد واگن های خریداری شده جدید خود را تا پایان سال به 50 واگن برسانیم تا در شبکه ریلی کشور فعالیت کنند.

وی، بازسازی بیش از 67 واگن فرسوده را یادآور شد و افزود: علاوه بر بازسازی این تعداد واگن، رجا با تامین بودجه نسبت به خرید 27 واگن دست دوم اقدام کرده است. 
رجبی گفت : راه اندازی خط ریلی قزوین - رشت از اقدام های موفق در این بخش محسوب می شود.
براساس این گزارش،  علیرضا محجوب نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم موضوع بازنگری قانون بکارگیری واگن‌های فرسوده را یادآوری کرد و خواستار تلاش بیشتر کارکنان و مشارکت در پروژه های این شرکت در مسیر حفظ منافع ملی شد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 382
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران