پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 762 تاریخ : 1390/04/14-00:00:00
,17,
حاشیه‌پردازی، مانع دستیابی کشور به اهداف جهاد اقتصادی می‌شود

ارسلان فتحی پور:

حاشیه‌پردازی، مانع دستیابی کشور به اهداف جهاد اقتصادی می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی از دامن زدن به برخی حاشیه‌ها در فضای کشور انتقاد کرد و گفت: برنامه اصلی همه سیاستمداران و مدیران ما هم اکنون باید تحقق اهداف مد نظر مقام مع

 
به گزارش روز سه شنبه شبکه تحلیلیی ، خبری بانک و صنعت، "ارسلان فتحی‌پور"با انتقاد از برخی مسئولان که تمام وقت خود را صرف پرداختن به حاشیه‌ها می‌کنند، حاشیه‌پردازی‌های اخیر را موجب کند شدن حرکت کشور در مسیر توسعه اقتصادی ارزیابی کرد.

 نماینده مردم کلیبر، هوراند، خدآفرین و آبش احمد در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه بیشترین وقت مدیران ما در روزهای اخیر صرف صحبت کردن درباره حواشی موجود در کشور می شود که این با تأکیدهای مقام معظم رهبری و الزام‌های سال جهاد اقتصادی مغایرت دارد.

فتحی‌پور با بیان این که حاشیه‌پردازی بزرگترین دشمن رشد اقتصادی کشور است، تصریح کرد: همه انرژی کشور در رسیدگی به اموری صرف می‌شود که هیچ نتیجه‌ای برای کشور ندارد و تنها موجب ناامیدی و دلسردی مردم از مسئولان می‌شود.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بارها در سخنان خود بر وحدت میان قوا و حرکت به سمت توسعه اقتصادی صحبت کرده‌اند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تأکید کرد: نباید مسئولان کشور ما با بزرگ کردن برخی افراد کوچک و پر و بال دادن به برخی جریان‌های کم اهمیت به گونه‌ای رفتار کنند که با غفلت از توسعه کشور، در پایان سال جهاد اقتصادی نتوانیم کارنامه قابل قبولی خدمت مقام معظم رهبری ارائه کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 247
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران