پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 742 تاریخ : 1390/04/13-00:00:00
,6,
خودروی الکترونیکی با فرمان تاشو

در دنیای خودرو

خودروی الکترونیکی با فرمان تاشو

تا پنج سال دیگر در خودروهای الکترونیکی شاهد فرمان های تاشو و جمع شدنی خواهیم بود که به راحتی در داشبورد ماشین جا می شود.

 به گزارش شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،مدتی است که طراحان خودرو درصدد هستند تا فضای داخلی خودرو را به حداکثر ممکن افزایش دهند. یکی از پیشنهادات، خلاصی از فرمان اتومبیل است. شرکت TRW Automotive درنظر دارد برای خودروهای کوچک، فرمان تاشو و جمع شونده ای طراحی کند که به آسانی از جای خود جدا شده، هنگام توقف فضای بیشتری در اتومبیل ایجاد کند.
مسلم است که شما برای هدایت خودرو خود به فرمان نیاز دارید؛ مهندسان شرکت TRW Automotive میشیگان می کوشند این فرمان را به گونه ای طراحی کنند تا هنگام توقف خودرو بتوان آن را جدا کرده، تا کرد و درون داشبورد گذاشت. آن ها مدعی هستند که با جدا کردن فرمان پیاده و سوار شدن راننده نیز آسان تر خواهد شد.
این فرمان دارای دو دسته است که در جای خود قرار گرفته، قفل می شود و به راننده امکان رانندگی می دهد.
پس از این که راننده سوار خودرو خود می شود و موتور را روشن می کند، فرمان به طور خودکار باز می شود و راننده به راحتی می تواند به وسیله آن رانندگی کند. این قابلیت برای فرمان وجود دارد تا از پیش برای راننده های مختلف در موقعیتهای مختلف تنظیم شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 298
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران