پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 718 تاریخ : 1390/04/13-00:00:00
,1,
مشتری مداری، سرلوحه سیاست های بانک شهر

مشتری مداری، سرلوحه سیاست های بانک شهر

مشتری مداری، احترام به حقوق سهام داران و صیانت از حقوق مشترکان سرلوحه سیاست های بانک شهراست.

 به گزارش شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت، بانک شهر از بانک های جوان و نوپای کشور است و امیدواریم که با تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی همکاران و مسئولین بانک، در سال های آتی این بانک از نظر رتبه جزو بانک های  برتر کشور در ارائه خدمات به شهروندان قرار گیرد.

دکتر فرشاد فخیمی مدیر کل روابط عمومی بانک شهر با اشاره به این که بانک شهر در گذشته به صورت موسسه مالی و اعتباری شهر به ارائه خدمات بانکی می پرداخته اظهار داشت: بانک شهر حدود 15 ماه است که پا به عرصه پولی و مالی کشور گذاشته و در این مدت اندک ،توانسته شعب خود را به 120 شعبه در سراسر  کشور افزایش دهد.جهشی که شاید در کمتر موسسه ای امکان همتایی داشته باشد.

مدیر امور روابط عمومی بانک شهر خاطر نشان ساخت: این بانک در کلانشهرها بیش از 3 شعبه و در مراکز استان ها حداقل یک شعبه و در دیگر شهرها دارای شبکه ای از شعب است که به شهروندان عزیز در سراسر کشور خدمات بانکی مطلوبی ارائه میدهد. فخیمی مشتری مداری، احترام به حقوق سهام داران و صیانت از حقوق مشترکان را از بایسته های سیاست های بانک شهر عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود تا با استاندارد سازی کلیه مباحث مربوط به بانک و مشتریان ، این بانک در زمره بانک های برتر کشور شناخته شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران