پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 713 تاریخ : 1390/04/13-00:00:00
,1,
آغاز به کار نخستین کنفرانس بین المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهان

آغاز به کار نخستین کنفرانس بین المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهان

در نخستین کنفرانس بین المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی اعلام شد برای نخستین بار 100 میلیارد تومان اوراق اجاره به منظور تامین نیازهای مالی بانک ها منتشر می شو

 نخستین کنفرانس بین المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی با حضور معاونت اقتصادی بانک مرکزی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده ویژه رئیس کل بانک توسعه اسلامی، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و جمعی از مدیران عامل بانک ها برگزار شد.
در این کنفرانس جلال رسول اف، دبیر نخستین کنفرانس بین المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی اعلام کرد: علت ها و چاره چویی های بحران مالی اخیر و تاثیر آن بر صنعت بانکداری در این همایش موردبررسی قرار می گیرد.
به گفته وی تاکید بر مقررات بال 2 و ریشه یابی بحران های اخیر مالی در این کنفرانس بررسی خواهد شد.
در ادامه علی صالح آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از انتشار 100 میلیارد تومان اوراق اجاره توسط یکی از بانک های خصوصی خبر داد و در ادامه اعلام کرد که به زودی یکی از بانک های دولتی نیز به انتشار اوراق اجاره خواهد پرداخت.
صالح آبادی اعلام کرد برای آنکه بازار مالی به خوبی هدایت شود و از بحران های مالی با بهترین سیاست خارج شویم همکاری های بازار سرمایه و پول و بیمه باید بیشتر شود.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به وجود بازار ثانویه اوراق مشارکت نیز اشاره کرد و گفت: لزوم بازخرید بازار مشارکت توسط بانک ها یکی از دلایل اصلی شکل گیری این بازارهای ثانویه است که با ایجاد بازار ثانویه در بورس و فرابورس مشکلات پیش رو به راحتی رفع خواهد شد.
وی همچنین اذعان داشت: موسسات رتبه بندی از دیگر موارد با اهمیت در این بازار است که این موسسات در بازار سرمایه ایجاد می شود و با تعیین رتبه اعتباری اوراق دیگر، تضامین برای آینده این اوراق را بی نیاز می سازد.
صالح آبادی شرکت های تامین مالی را از دیگر راهکارهای تعامل بازار پول و سرمایه توصیف کرد و گفت: این شرکت ها می توانند به تامین مالی بنگاه های اقتصادی کمک کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 329
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران