پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 707 تاریخ : 1390/04/13-00:00:00
,1,
رشد 51 درصدی حجم پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان

رشد 51 درصدی حجم پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان

بر اساس آخرین گزارش تهیه شده از روند عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان ، تعدادکل تماسها با این مرکز در بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 51 درصد

 به گزارش روز دوشنبه شبکه تحلیلبی ، خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، مرکز ارتباط با مشتریان این بانک بر اساس آمار موجود ، با استفاده از نرم افزار و امکانات مدرن ، در سه ماه ابتدایی سال جاری هر ماه به طور متوسط پاسخگوی 5818 تماس تلفنی بوده است .
همچنین این مرکز در سه ماه فروردین ، اردیبهشت و خرداد ماه سال 90 هر ماه به طور متوسط پاسخگوی 496 پیام ایمیل، 120 پیامک(sms) و 92 پیام صندوق صوتی(voice mail) بوده است .
گزارش مذکور حاکی از آن است که در سه ماه ابتدایی سال جاری پیغام های صوتی مرکز ارتباط با مشتریان 131 درصد ، ای میل های ارسالی 76 درصد و تماس های تلفنی50 درصد رشد را نشان می دهد .
بر اساس این گزارش ، تعداد تماس ها با مرکز ارتباط با مشتریان از ابتدای فروردین تا پایان خرداد 19 درصد رشد داشته است و افزایش ساعات کار مرکز ارتباط با مشتریان در اردیبهشت و خرداد سال 90 یکی از دلایل این رشد بوده است .
 بانک پارسیان تنها بانکی است که تلفن ارتباط مستقیم با مدیرعامل را در شعب خود برای مشتریان نصب و راه اندازی کرده است تا مشتریان بتوانند نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص فرآیندهای کاری و خدمات الکترونیکی را با مدیرعامل بانک به طور مستقیم در میان بگذارند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران