پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467684 تاریخ : 1398/04/17-12:29:27
,5,
70 مزرعه استخراج بیت کوین در استان مرکزی مهر و موم شد

70 مزرعه استخراج بیت کوین در استان مرکزی مهر و موم شد

70 مزرعه بیت کوین( مزرعه تولید ارز دیجیتال) در این استان مهر و موم شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیرعامل توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: این مزارع با بررسی مصرف برق واحدهای صنعتی و کشاورزی در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی که مصرف غیر متعارف داشتند توسط عوامل شرکت توزیع برق استان مرکزی کشف، شناسایی و مهر موم شدند.

محمد اله داد ادامه داد: قرار است هزینه مصرف برق این واحدها با نرخ سایر مصارف و متناسب با مصرف و درآمدها محاسبه و وصول شود.

وی افزود: افزایش معمول سالانه مصرف برق در استان مرکزی حدود 2 تا سه درصد است و فعالیت مزارع بیت کوین در این استان افزایش 10 درصدی مصرف در استان را نسبت به سال گذشته به همراه داشته است.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: این مزارع در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی شناسایی شدند که ساوه، زرندیه، دلیجان و اراک بیشترین شمار آنها را به خود اختصاص داده اند.

اله داد خاطرنشان کرد: در این مزارع بین 70 تا 110 دستگاه ماینر نصب شده بود که با دستور دادستان و بر اساس قوانین و مقررات شرکت توزیع برق کشور مهر و موم شده است.

بیت‌کوین واحد پولی جدیدی است که در سال 2009 توسط فردی ناشناس با نام مستعار ساتوشی ناکاماتو خلق شد.

به گزارش رسانه‌ها، تراکنش‌های مالی با استفاده از بیت‌کوین بدون مداخله انسان و بانک‌ها انجام می‌شوند، در نتیجه تراکنش‌ها هیچ هزینه کارمزدی ندارند و برای انجام آنها به نام واقعی نیز نیازی نخواهد بود.

امروزه تعداد تاجران و سازمان‌هایی که این واحد پولی را پذیرفته‌اند بیشتر شده است و می‌توان به ازای بیت‌کوین خدمات آنلاین فراوانی را دریافت کرد.

در چند سال گذشته ارزش بیت کوین در بازارهای جهانی از چند صدم دلار به چند صد دلار افزایش یافته است.

حدود 700 هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که برق آنان از 16 هزار دستگاه ترانسفورماتور، 20 هزار کیلومتر شبکه و 45 پست فوق توزیع تأمین می‌شود.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 310
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران