پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 696 تاریخ : 1390/04/12-00:00:00
,9,
فناوری تولید 12 داروی نوترکیب در اختیار ایران

فناوری تولید 12 داروی نوترکیب در اختیار ایران

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:140نوع داروی نوترکیب در جهان تولید می شود که ایران فناوری تولید 12 دارو از این گروه داروها را در اختیار

به گزارش روز یکشنبه شبکه تحلیل،خبری بانک وصنعت:قانعی با بیان این که 12کشور داروهای نوترکیب تولید می کنند گفت:140نوع داروی نوترکیب در جهان تولید می شود که ایران فناوری تولید 12 دارو از این گروه داروها را در اختیار دارد.
قانعی در همایش مشترک معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه ها و رؤسای مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی در بیمارستان امام خمینی (ره) همچنین گفت: از 13 راهبرد نقشه جامعه علمی کشور،10راهبرد آن با وزارت بهداشت مرتبط است.
او افزود: همچنین از214اقدامی که درباره این نقشه باید اجرا شود،85 مورد آن مرتبط با وزارت بهداشت است.
این همایش با هدف بررسی راهبردها و نقش دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در خصوص برنامه پنجم توسعه کشور و نقشه علمی سلامت کشور برگزار شده است.
بررسی نقش شرکت های دانش بنیان، بررسی مشکلات و چالش های مراکز تحقیقاتی، نحوه اجرایی کردن نقشه جامع علمی کشور و بررسی و ارایه گزارش عملکرد چند مرکز تحقیقاتی از موضوعاتی است که در این همایش بررسی می شود.
همچنین قرار است سامانه الکترونیک نظام جامع تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در این همایش رونمایی شود.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 410
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران