پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278355 تاریخ : 1396/01/17-15:12:45
,16,22,
67 روستا در زلزله خراسان رضوی آسیب دیدند/ تا ظهر امروز 328 پس لرزه ثبت شده است

سخنگوی وزارت کشور:

67 روستا در زلزله خراسان رضوی آسیب دیدند/ تا ظهر امروز 328 پس لرزه ثبت شده است

سخنگوی وزارت کشور گفت: مناطق آسیب دیده در زلزله استان خراسان رضوی 67 روستا بوده که تاکنون به بیش از پنج هزار نفر امدادرسانی شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از کانال اطلاع رسانی سخنگوی وزارت کشور، سید سلمان سامانی با اشاره به زلزله استان خراسان رضوی افزود: طبق آخرین بررسی ها، این زلزله با بزرگای 6 ریشتر و در عمق 6 کیلومتری سطح زمین به وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: تا ظهر امروز 328 پس لرزه ثبت شده است که 251 مورد آن کمتر از سه ریشتر و مابقی بین سه تا 5.4 ریشتر بوده اند.
قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و استان ها گفت: گسل کشف رود که در محل وقوع این زلزله واقع است، حدود 160 کیلومتر طول دارد و از جمله گسل های فعالی است که تاکنون زلزله مخربی در آن گزارش نشده بود.
سامانی یادآور شد: با برپایی هزار و 198 چادر امدادی چهار هزار و 846 نفر اسکان اضطراری داده شده اند.
وی ادامه داد: متاسفانه در این واقعه 39 نفر از هموطنان عزیزمان مصدوم و یک نفر (خانم 80 ساله) فوت شده است.
سخنگوی وزارت کشور گفت: از سوی جمعیت هلال احمر کشور اقلام امدادی مورد نیاز از قبیل پتو، موکت، والور وفانوس، هیتر برقی، کنسروجات و سایر موادغذایی به حد مطلوبی توزیع شده است و آمادگی کامل در این زمینه وجود دارد.
زلزله ای به قدرت 6 ریشتر ساعت 10 و 40 دقیقه پیش از ظهر دیروز (چهارشنبه) شهر سفیدسنگ از توابع شهرستان فریمان را لرزاند و تا کنون پس لرزه های زیادی داشته که بیشترین آن به بزرگی 5.4 ریشتر در ساعت 37 دقیقه بامداد امروز روی داد.
شهر سفیدسنگ در 28 کیلومتری فریمان و شهرستان فریمان در 75 کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.
این زلزله در شهرستانهای مناطق مرکزی، جنوب و شرق خراسان رضوی نیز احساس شد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران