پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 663 تاریخ : 1390/04/10-00:00:00
,4,
سقوط بهای طلا در بازارهای جهانی

سقوط بهای طلا در بازارهای جهانی

بهای طلا روز پنج شنبه برای نخستین بار در سه روز گذشته در نیویورک، به دنبال کاهش نگرانی نسبت به ورشکستگی یونان و محدود شدن تقاضا برای این فلز برای حفاظت از سرمای

به گزارش روز جمعه  شبکه تلیلی خبری بانک و صنعت، قانونگذاران یونان از لایحه ای برای برنامه ریاضتی مورد نیاز برای تداوم دریافت کمک مالی به این کشور حمایت کردند و به بسته کاهش بودجه 78 میلیارد یورویی جورج  پاپاندرئو، نخست وزیر یونان رای دادند. طلا 4.7 درصد از رکورد بهای به ثبت رسانده در اوایل ماه مه کاهش یافته است اما همچنان در سه ماهه دوم سال جاری برای یازدهمین سه ماهه متوالی، افزایش بها داشت.

معاملات طلا برای تحویل در ماه اوت در بازار کامکس نیویورک 7.60 دلار یا 0.5 درصد کاهش بها یافته و به هزار و 502 دلار و 80 سنت در هر اونس رسید. قیمت‌های این فلز در دو روز معامله گذشته، 0.9 درصد صعود کرده بود.

طلا پس از پشت سرگذاشتن 10 سال صعود بها، از آغاز سال 2011 تاکنون، 5.7 درصد افزایش بها داشته است که طولانی‌ترین رشد در حداقل 9 ماه گذشته در لندن محسوب می شود. بحران بدهی اروپا موجب شد شمش طلا در دوم ماه مه به رکورد بهای هزار و 577 دلار و 40 سنت برسد.

معاملات نقره برای تحویل در ماه سپتامبر در نیویورک، 6.3 سنت یا 0.2 درصد افزایش یافته و به 34.832 دلار در هر اونس رسید. بهای این فلز در سه ماه گذشته تا امروز، 8.1 درصد تنزل داشت که نخستین کاهش سه ماهه از پایان سال 2008 محسوب می شود. این فلز در سال جاری 13 درصد افزایش بها داشته است.

بهای معاملات پالادیم برای تحویل در ماه سپتامبر 8.75 دلار یا 1.2 درصد افزایش یافته و به 760 دلار و 65 سنت در هر اونس رسید. این فلز در سال جاری 5.3 درصد کاهش بها داشته است. معاملات پلاتین برای تحویل در ماه اکتبر تغییر چندانی نکرد و هزار و 726 دلار و 10 سنت در هر اونس بود. بهای معاملات این فلز در سه ماهه اخیر 3.2 درصد کاهش داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران