پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 629 تاریخ : 1390/04/08-00:00:00
,8,
بزرگترین گردهمایی نمایندگان بیمه آسیا برگزار شد

بزرگترین گردهمایی نمایندگان بیمه آسیا برگزار شد

اولین و بزرگترین گردهمایی نمایندگان بیمه اسیا در مرکز همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار و ازنمایندگان برتر و پیشکسوت بیمه آسیا تقدیر شد.

 

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت، اولین گردهمایی نمایندگان حقیقی و حقوقی بیمه آسیا با حضور بیش از هزار نماینده وبا سخنرانی مدیرعامل جدید این شرکت و رییس کل بیمه مرکزی افتتاح شد  .

در این همایش همچنین چندپانلت خصصی بیمه های زندگی و اشیا برگزار شد و به 33نماینده برتر بیمه آسیا، تندیس ولوح تقدیر اعطا شد  .

گفتنی است ارائه گزارش توسط نمایندگان انجمن صنفی شرکتهای نمایندگی و کانون انجمنهای صنفی نمایندگان بیمه آسیا، کارگاه آموزشی ارتقاء کمی و کیفی فروش بیمه های بازرگانی توسط دکتر محمود محمدیان استاد ارتباطات و بازاریابی، برگزاری پنل های تخصصی نقش   IT در توسعه صنعت بیمه، راهکارهای توسعه فروش در بیمه های اشخاص، راهکارهای توسعه فروش در بیمه های اموال و راهکارهای عملی توسعه فروش بیمه های زندگی و تقدیر از نمایندگان پیشکسوت از دیگر برنامه های اولین گردهمایی نمایندگان بیمه آسیا بود  .

بنابر این گزارش ، دکتر عباس حاج فتحعلیها، مدیرعامل بیمه آسیا در اولین گردهمایی نمایندگان بیمه آسیا گفت: اعضای شبکه فروش باید منافع اقتصادی خود را در طی یک برنامه بلندمدت و در همکاری و تعامل با بیمه آسیا مشاهده نمایند و مشتری مداری که منجر به ارتقای برند بیمه آسیا میشود را سرلوحه فعالیت خویش قرار دهند .

مدیرعامل بیمه آسیا افزود: شرکت بیمه آسیا باید زمینه مناسب را برای فعالیت مؤثرتر نمایندگان فراهم آورد و نمایندگان نیز باید در فعالیتهای خود احترام به خواسته های مشتریان، توجه به تبلیغات، برقراری ارتباطات، بازاریابی و فناوری اطلاعات را مد نظر قرار دهند.

دکتر حاج فتحعلی ها ادامه داد: نمایندگی باید به عنوان مرکز کسب و کار و بنگاه اقتصادی مطرح باشد و اعضای شبکه فروش با بهرهگیری از دانش و تخصص، ضمن حفظ اصالت و وفاداری به شرکت، نقش مهمی در ارتباط میان بیمهگذاران و شرکت بیمه آسیا را ایفاء نمایند. همچنین نمایندگان ضروری است برای ارتقاء تواناییهای خود به برنامهریزی (هدفگذاری) و مدیریت ارتباط با مشتریان توجه کنند.

مدیرعامل بیمه آسیا در بخش دیگری از سخنان خود کیفیت بهتر خدمات ارائه شده به مشتریان، به کارگیری سیستم های پیشرفته ارتباطی، مشاوره و پاسخگویی اقتصادی و فنی به نیازهای بیمهگذاران را از عوامل مهم در ارتقای جایگاه نمایندگان در صنعت بیمه و عرصه اقتصادی کشور ذکر کرد.

همچنین دکتر جواد فرشباف ماهریان رئیس کل بیمه مرکزی ایران در سخنانی انتقال سیاستهای شرکتهای بیمه به نمایندگان راسبب پویایی فعالیتها ذکر کرد و گفت: نمایندگان محور ارتباط شرکت بیمه با بیمهگذاران هستند، از این رو با انتقال سیاستها به اعضای شبکه فروش بستر مناسبی جهت توسعه شرکت بیمه فراهم خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران افزود: در مسیر تحول پرشتاب صنعت بیمه که مستلزم شرایط بازار رقابتی است بیمه مرکزی ایران با اصلاح آئیننامه 57، تدوین قانون بیمه شخص ثالث، آئیننامه ارزیابان خسارت، آزادسازی تعرفهها و توسعه فرهنگ بیمه در جهت نیل به اهداف عالی این صنعت گام برمیدارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران