تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6274 تاریخ : 1391/06/12-00:00:00
,2,
بانک صادرات ایران  3 میلیون و 490 هزار قبض را غیرحضوری دریافت کرد

در تیر ماه سالجاری بیش از

بانک صادرات ایران 3 میلیون و 490 هزار قبض را غیرحضوری دریافت کرد

بانک صادرات ایران در تیر ماه سالجاری حدود 3 میلیون و 490 هزار قبض خدمات شهری مشتریان را به صورت غیرحضوری دریافت کرد.

  به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ارتقاء کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راه اندازی سیستم‌های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است. براین اساس در تیر ماه سالجاری مشتریان بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه‌های خودپرداز، تلفنبانک (09602)، دستگاه‌های پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک 3 میلیون و 490 هزار قبض را به صورت غیرحضوری و 957 هزار قبض رابه صورت حضوری دریافت نموده است.
گفتنی است که استفاده از سامانه‌های مکانیزه و الکترونیکی نقش برجسته‌ای درصرفه‌جویی هزینه‌ها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایت مندی مشتریان نیز می‌شود.
شایان ذکراست که دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران و کارت‌ بانکهای عضو شبکه شتاب به آسانی می‌توانند طی تماس با شماره (09602) مرکز صدای سپهر و یا با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران قبوض خدماتی خود را به صورت رایگان پرداخت کنند



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال طرح آرامش پست بانک ایران