پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6212 تاریخ : 1391/06/01-00:00:00
,1,
طرح جدید حساب جاری24  سامان از شهریورماه اجرا می‌شود

طرح جدید حساب جاری24 سامان از شهریورماه اجرا می‌شود

طرح جدید حساب جاری 24 از اول شهریور سال جاری با تمرکز بر بخش خرید الکترونیکی از طریق جاری کارت‌های 24 اجرا می‌شود.

 به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سامان، این طرح دو گروه دارندگان حساب جاری 24 و «پذیرندگان 24(دارندگان دستگاه کارت‌خوان)» را دربرمی‌گیرد که بر اساس حجم فعالیت آنها در طرح، مزایا و امتیازاتی برای آنها در نظر گرفته شده‌است.     

این گزارش حاکی است، دارندگان حساب جاری 24 بر اساس امتیازاتی که از مبلغ تراکنش‌های جاری کارت 24 کسب می‌کنند، در انتهای هر ماه از مزیت تامین بخشی از وجه خرید توسط بانک در قالب مزایا و مشوق‌های وفاداری، برخوردار خواهند شد. علاوه بر این، مشوق‌های وفاداری دیگری نیز شامل تخفیف در صدور بیمه نامه شخص ثالث و بدنه و کارت اعتباری ارزان قیمت، برای ایشان در نظر گرفته شده‌است که بر حسب سطوح وفاداری(میزان امتیازات کسب شده) به ایشان تعلق می‌گیرد. بدین منظور به ازای هر 50 هزارریال خرید از طریق دستگاه‌های کارتخوان بانک سامان، دارنده کارت از یک امتیاز وفاداری برخوردار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مبنای امتیازدهی به پذیرندگان 24 نیز، جمع مبالغ تراکنش‌های موفق خرید کالا یا خدمات طی هر ماه استفاده از دستگاه کارت خوان سامان است که در پایان هر ماه در قرعه‌کشی، پذیرندگان 24 شرکت و از جایزه دو فقره کمک هزینه خرید خودرو هریک به مبلغ یکصد میلیون ریال برخوردار خواهند شد.

لازم به ذکر است، افرادی که متقاضی افتتاح حساب جاری 24 هستند می‌توانند به شعب بانک سامان مراجعه یا از طریق تماس با مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 نسبت به کسب اطلاعات و آگاهی از مزایای این طرح اقدام نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 430
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران