پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6207 تاریخ : 1391/06/01-00:00:00
,2,
رئیس جدید اداره امور شعب استان یزد معرفی شد

رئیس جدید اداره امور شعب استان یزد معرفی شد

مراسم معارفه عبدالناصر بذرافشان به عنوان رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان یزد برگزار شد.

 

به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بذرافشان پیش از این در سمت معاون اداره امور شعب استان فارس فعالیت می کرد.

آقای خواجه حسنی در این مراسم اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته است، نظام بانکی و در راس آنها بانک ملی ایران مسئولیتی سنگین و خطیر را بر عهده دارد. لذا بانک ملی ایران به عنوان بازوی قدرتمند دولت در طرح های عظیم ملی، نقش و رسالت خود را در تامین نیازهای مالی جامعه به خوبی ایفا کرده است.

عضو هیأت مدیره در ادامه به نیازهای تولیدکنندگان و بنگاه های اقتصادی اشاره کرد و گفت: دغدغه اصلی بانک ملی ایران تأمین مالی این واحدهاست زیرا رونق فعالیت آنها، اشتغال در جامعه و رفاه اجتماعی را به دنبال خواهد داشت. وی همچنین توجه و اقبال مردم به بانک ملی ایران را نتیجه خدمت خالصانه خدمتگزاران این بانک دانست و گفت: برای قدردانی از لطف مردم باید تمامی همکاران برای خدمت رسانی دقیق، سریع و موثر تلاش کنند زیرا مهمترین عامل بهره وری و ماندگاری بانک در قله های موفقیت نیروی انسانی کارآمد و هوشمند است بنایراین نیروی انسانی ما باید به طور مداوم به فکر ارزش آفرینی برای مشتریان باشد و پیوسته نیازهای جامعه، بازار و مشتریان را رصد کند.

در ادامه مراسم آقای پدرام مدیر امور توسعه سرمایه انسانی با اشاره به تاکید مدیر عامل مبنی بر انتخاب مدیران غیربومی در استان ها گفت: انتخاب مدیران غیربومی موجب انتقال تجربیات و روش های اجرایی مناسب می شود.

 وی با تأکید بر اهمیت کسب دانش و طی مدارج عالی تحصیلی گفت: همه همکاران باید در جهت کسب تحصیلات عالی گام بردارند و مدیران نیز باید زمینه این موضوع را فراهم کنند. در پایان آقای بذرافشان رئیس جدید اداره امور شعب استان یزد به بیان برنامه ها و دیدگاه های خود پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همدلی همه همکاران در جهت ارتقای بیش از پیش بانک گام بردارد.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران