پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6182 تاریخ : 1391/05/31-00:00:00
,2,
خرید تضمینی برنج در کشور توسط بانک سپه آغاز شد

سخنگوی خرید تضمینی گندم خبر داد:

خرید تضمینی برنج در کشور توسط بانک سپه آغاز شد

بانک سپه،سخنگوی خرید تضمینی گندم و برنج بانک سپه گفت: فرایند خرید تضمینی برنج پر محصول از روز چهارشنبه مورخ 25/5/91 توسط بانک سپه آغاز شده است

به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سپه: محسن دارایی افزود: عملیات خرید این محصول در شش مرکز خرید واقع در شهرهای بابل، آمل، فریدونکنار و نکای استان مازندران آغاز و بنابر اعلام شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، قیمت خرید برنج پرمحصول شیرودی در سال جاری با حدود 17% افزایش نسبت به سال گذشته از 1.480 تومان در هر کیلو به 1.720 تومان و درخصوص رده دوم محصولات شامل برنج آمل، ندا و نعمت با 10 درصد شکستگی از 1.100 تومان به 1.250 تومان در هر کیلو افزایش یافته است.
دارایی اظهار داشت: بانک سپه در سال گذشته در حدود 54 هزار تن پرمحصول از شالیکاران پنج استان کشور خریداری کرده و در سال جاری نیز به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح و رضایت خاطر مشتریان شعب این بانک آمادگی خدمات رسانی هر چه مطلوب تر به این عزیزان را دارا می باشد.
وی گفت: وجوه مربوط به خرید محصول شالیکاران در کمترین زمان ممکن به حساب این عزیزان واریز خواهد شد.

* کلیه وجوه مربوط به کشاورزان به حساب آنها واریز شد
سخنگوی خرید تضمینی گندم و برنج بانک سپه افزود: کلیه وجوه مربوط به گندمکاران سراسر کشور به حساب آنها واریز شده و بانک سپه تاکنون هیچگونه بدهی به این عزیزان دارا نمی باشد.
دارایی اضافه کرد: طی فرایند خرید تضمینی گندم از ابتدای سال جاری تاکنون از کشاورزان 29 استان کشور بیش از دو میلیون تن گندم به ارزش حدود هشت هزار و هشتصد میلیارد ریال خریداری شده است.
این میزان گندم طی حدود 275 هزار محموله در 358 مرکز خرید در کشور به انجام رسیده است.
وی ضمن تشکر از همکاری شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و همکاران بانک سپه در اجرای هر چه بهتر طرح گفت: شعب بانک سپه در سراسر کشور آمادگی خدمات رسانی به کشاورزان را دارا بوده و آنها می توانند علاوه بر مراجعه به شعب از دستگاههای خودپرداز این بانک نیز جهت دریافت وجوه خود استفاده نمایند.
این گزارش می افزاید: بیشترین میزان خرید گندم به ترتیب در استانهای خوزستان، فارس و گلستان با 640، 594 و 243 هزار تن و کمترین میزان خرید در استانهای آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری با 36 تن به ثبت رسیده است . خرید تضمینی گندم کماکان در استانهای کشور ادامه داشته و وجوه مربوط به کشاورزان در کمترین زمان ممکن به حساب آنها واریز خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران