پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6160 تاریخ : 1391/05/26-00:00:00
,1,
تعیین تکلیف منابع بانکی و سهم اشتغال استان‌ها

تا ماه آینده

تعیین تکلیف منابع بانکی و سهم اشتغال استان‌ها

نماینده کارگران در شورای عالی اشتغال گفت:‌ تا ماه آینده سهم منابع بانکی و تعهدات اشتغال استانها نهایی می شود.

 

 

داود قادری  با اشاره به فعالیت شورای عالی اشتغال برای تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های اجرایی اشتغال در کشور اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موضوعات در این راستا سیاست‌گذاری و هدف گذاری برای ارگان‌های مربوطه مانند بانک ها و تعیین سهم استان‌ها برای ایجاد و توسعه اشتغال است.

وی ادامه داد:‌ استراتژی و برنامه‌ریزی زمان‌بر است و نمی‌توان به شورا ایراد گرفت که چرا تاکنون با وجود گذشت 5 ماه از سال برنامه‌های اجرایی شروع نشده است.

نماینده کارگران در شورای عالی اشتغال با بیان اینکه بانک‌ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند، گفت: در حال حاضر از بانک مرکزی خواسته شده تا ظرفیت‌های پولی و اعتباری را در این بخش فعال کند.

قادری با اشاره به اینکه طی ماه‌های اخیر تصمیماتی در خصوص وضعیت اشتغال از سوی شورا گرفته شده تصریح کرد: تا پایان شهریور سیاست‌های اشتغال نهایی شده و در شش ماه دوم سال برنامه‌ها اجرایی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شش ماه زمان کافی برای ایجاد 2.3 میلیون شغل است، بیان داشت: معمولا برنامه ریزی زمان بر است و می‌توان در این زمان باقی مانده برنامه‌ها را اجرایی کرد.

عضو شورای عالی اشتغال یکی از مشکلات را تامین نقدینگی از سوی بانک‌ها دانست و گفت:‌ به نظر می‌رسد کم‌کاری در این زمینه وجود ندارد و باید اعتبارات و منابع مالی را براساس شرایط موجود و نیاز منابع کلی تامین کرد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 258
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران