پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6108 تاریخ : 1391/05/22-00:00:00
,14,
برگزاری سومین دوره سمینار و جشنواره برند در گردشگری

برگزاری سومین دوره سمینار و جشنواره برند در گردشگری

سومین دوره جشنواره و سمینار برند گردشگری با محوریت خلاقیت و مهندسی برند، به منظور آسیب شناسی فقدان خلاقیت و ارتقای صنعت گردشگری در آبان ماه امسال در تهران برگزار می شود.

 محمدحسین ایمانی خوشخو، رئیس کمیته علمی جشنواره و سمینار، با بیان این مطلب گفت: طی جلسات تخصصی کمیته علمی، سمینار در سه محور خلاقیت و مهندسی برند مقاصد گردشگری، خلاقیت و مهندسی برند شرکت های بزرگ و کوچک گردشگری و خلاقیت و مهندسی برند محصولات گردشگری برگزار می شود.
 
وی تصریح کرد: در این دوره سعی شده ضمن دعوت از استادان و پژوهشگران داخلی و بین المللی علاوه بر ارتقاء سطح علمی سمینار، مفهوم برند سازی را بصورت کاربردی تر مورد بررسی قرار دهیم. به همین منظور محور سمینار خلاقیت و مهندسی برند در گردشگری، از موضوعات بخش جشنواره معرفی فعالیت های خلاقانه در برندسازی گردشگری تعیین شد.

 ایمانی خوشخو، نقش خلاقیت در معماری و مهندسی برندهای گردشگری،آسیب شناسی فقدان خلاقیت در برندهای گردشگری، خلاقیت در تبلیغات برندهای گردشگری با تاکید بر نقش هنر و رسانه، مشتری مداری و برگزاری نمایشگاه ها، جایگاه و اهمیت نهادها، استانداردها و ساختار حقوقی در حفظ و ارتقاء برندهای گردشگری، نقش خلاقیت در استفاده از عوامل انسانی و طبیعی در برند سازی گردشگری و نقش مزیت رقابتی در برند سازی گردشگری را از جمله محورهای سومین دوره جشنواره و سمینار برند گردشگری برشمرد.
 
وی با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات تا 10 مهرماه سال جاری است گفت: استادان و صاحبنظران گردشگری، پژوهشگران و دانشجویان می توانند مقالات خود را پیرامون موضوعات زیر به آدرس دبیرخانه ارسال نمایند:

شایان ذکر است سومین دوره جشنواره و سمینار برند گردشگری در روزهای 24 و 25 آبان ماه سال جاری (مصادف با 14 و 15 نوامبر 2012 میلادی) برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از موضوعات و چگونگی ارسال مقالات به وب سایت دبیرخانه دائمی برند در گردشگری http://www.tourismbrands.ir  مراجعه نمایند



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 389
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران