پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6084 تاریخ : 1391/05/18-00:00:00
,11,
درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما روی میز وزیر

درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما روی میز وزیر

حالا نه اینکه قیمت بلیط هواپیما ارزان بود، اقایان هم یاد گرفته اند که همه چیز را روی میز بگذارند و قرار است که افزایش قیمت برود روی میز!!

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از مکاتبات ایرلاین‌ها با وزارت راه و شهرسازی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما خبر داد.

 

 

حمید غوابش  با اشاره به مکاتبه با وزارت راه و شهرسازی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما، گفت: مکاتبات زیادی با وزارت راه و شهرسازی انجام شده است و ایرلاین ها در جلسات هفتگی با وزیر این مشکلات را مطرح می کنند.

دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی افزود: وزیر هم تاکنون پیشنهاد ایرلاین ها را برای افزایش قیمت بلیت هواپیما رد نکرده اما در حال حاضر جواب قاطعی هم به ایرلاین ها داده نشده است.

وی در خصوص افزایش هزینه ایرلاین ها، اظهار داشت: عوامل زیادی هزینه های ایرلاین ها را افزایش داده است که باید این افزایش هزینه ها از منبعی پوشش داده شود و تنها محل درآمد ایرلاین ها هم افزایش قیمت خدمات بار، مسافر و بلیت است.

غوابش با بیان اینکه قیمت منابع درآمدی ایرلاین ها هم باید افزایش پیدا کند، بیان کرد: تازمانیکه قیمت ها افزایش پیدا نکند شرکت های هواپیمایی اصراری به افزایش قیمت ندارند زیرا اثر منفی بر میزان تقاضا دارد اما در حال حاضر راهی برای ایرلاین ها نمانده است.

وی به آزادسازی نرخ بلیت هواپیما از ابتدای سال 92 اشاره کرد و گفت: ازسال آینده آزادسازی نرخ بلیت هواپیما اجرایی می شود اما برای امسال باید قیمت بلیت افزایش یابد تا هزینه های ایرلاین ها را پوشش دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران