پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6045 تاریخ : 1391/05/15-00:00:00
,2,
بانک صادرات ایران با دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه امضا کرد

در راستای حمایت از علم و دانش

بانک صادرات ایران با دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه امضا کرد

در آستانه شصتمین سالگرد تاسیس بانک صادرات ایران طی مراسمی با حضور فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی و محمد رضا پیشرو مدیر عامل این بانک تفاهم نامه ای به منظور توسعه

به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  بانک صادرات ایران، این بانک در راستای  انجام رسالت های فرهنگی و اجتماعی خود تفاهم نامه ای به منظور ارایه خدمات متنوع بانکی در زمینه های مختلف، اعطای تسهیلات و تامین منابع مالی و ارایه خدمات بانکی به اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی  به امضا رساند.

بر اساس تفاهم نامه امضاء شده مقرر شد؛ بانک نسبت به پرداخت وام قرض الحسنه دانشجویی  به معرفی شدگان دانشگاه آزاد، اعطای تسهیلات بابت ساخت پروژه های ساختمانی و خرید  تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی ، تجهیز واحدهای دانشگاه آزاد به دستگاه خودپرداز و پایانه فروش ، فراهم ساختن بستر های لازم جهت واریز شهریه دانشجویی به صورت اینترنتی، ارایه خدمات ارزی در داخل و خارج از کشور، پرداخت تسهیلات مسکن به اعضای هیات علمی این دانشگاه ... اقدام نمایید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دراین مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از این اقدام بانک گفت: این اقدام خردمندانه بانک درجهت توسعه علم و دانش درجامعه است و نتیجه درک صحیح و شناخت است که درآینده برای دوطرف  ثمرات مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: بانک صادرات زمینه پرداخت وام قرض‌الحسنه دانشجوی را فراهم کرد، که براساس سیاست‌های این دانشگاه مقرر شد تا به دانشجویان مقطع دکتری مبلغ یکصد میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق شعب این بانک دریافت  نمایند. همچنین اقداماتی نیز درجهت حمایت و کمک به اعضاء هیات علمی و کارکنان این دانشگاه درتفاهم نامه گنجانده شده است.

همچنین مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک نیز درسخنانی یادآور شد:  این بانک با در اختیار داشتن 3 هزار واحد بانکی فعال، دارای بزرگترین شبکه بانکی درکشور است که  افتخار این را دارد تا عاملیت پرداخت تسهیلات دانشجویی را بردوش بگیرد و زمینه ارایه خدمات متنوع و گسترده را به اعضا هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد فراهم سازد.

مهندس پیشرو خاطر نشان ساخت: علاوه بر پرداخت تسهیلات به دانشجویان این بانک  آمادگی داریم تا در زمینه تقویت زیرساخت‌های دانشگاه، تجهیز فضاهای آموزشی و تامین وسایل آموزش و آزمایشگاهی نیز به دانشگاه آزاد کمک کند.

وی در پایان بر آمادگی شعب این بانک و آسانگیری در فرایند پرداخت تسهیلات تاکید کرد.

شایان ذکر است این بانک در راستای انجام تکالیف و رسالت های اجتماعی خود به عنوان حامی یار مهربان برای پنجمین سال متوالی از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حمایت نموده است.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 459
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران