پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6036 تاریخ : 1391/05/15-00:00:00
,8,
پالایشگاه ها در مسیر ورود به بازار سرمایه

پالایشگاه ها در مسیر ورود به بازار سرمایه

معاون سازمان خصوصی سازی از عرضه سهام پالایشگاه نفت تهران تا یک ماه دیگر از طریق فرابورس خبر داد.

 به گزارش  بانک و صنعت ،ابوالفضل شمسی جامخانه، معاون سازمان خصوصی سازی با اشاره به عرضه پالایشگاه نفت تهران از طریق فرابورس تا یک ماه آینده اظهار داشت: سهام این شرکت در قالب عرضه خرد و به منظور کشف قیمت عرضه می شود.
معاون سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه سهام پالایشگاه نفت تهران در فرابورس کشف قیمت می شود، گفت: بعد از عرضه سهام این پالایشگاه نوبت به پالایشگاه لاوان می رسد که سهام این شرکت هم به صورت خرد عرضه خواهد شد.
شمسی جامخانه عرضه های بعدی سازمان خصوصی سازی را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: سهام پالایشگاه کرمانشاه دیگر عرضه سازمان خصوصی سازی خواهد بود که با فاصله 2 ماه بعد از پالایشگاه لاوان عرضه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بعد از کشف قیمت، بلوک های سهام این شرکت ها عرضه می شود، تاکید کرد: در خصوص سهام پالایشگاه تهران عرضه بلوکی نخواهیم داشت، چراکه سهام این شرکت در قالب سهام عدالت عرضه شده است.
معاون سازمان خصوصی سازی افزود: بعد از عرضه اولیه سهام دو پالایشگاه لاوان و کرمانشاه، 55 درصد از سهام این دو شرکت در قالب بلوک های جداگانه عرضه می شود.
شمسی حجم بلوک های قابل عرضه را مد نظر قرار داد و افزود: هنوز حجم این بلوک ها مشخص نشده است، اما بلوک ها با حجم متفاوتی عرضه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه عرضه های خرد سازمان خصوصی سازی از یک ماه آینده آغاز می شود، اضافه کرد: نکته قابل اهمیت این است که عرضه سهام شرکت ها بستگی به شرایط بازار دارد.
معاون سازمان خصوصی سازی در ادامه عرضه بلوک 50.5 درصدی فولاد خوزستان را مد نظر قرار داد و اظهار داشت: بعد از عرضه سهام این شرکت، بلوک 18 درصدی پالایش نفت شیراز که به تازگی کشف قیمت شده است، عرضه می شود .
وی خاطر نشان کرد: آگهی این عرضه اولیه در حال انجام است و قیمت پایه هم قیمت تابلوی فرابورس در روز عرضه به اضافه 25 درصد مشروط بر اینکه از مبلغ 4301 ریال کمتر نباشد، در نظر گرفته می شود



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران