پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6033 تاریخ : 1391/05/15-00:00:00
,22,
خبرنگاران باید عامل وحدت در جامعه باشد

خبرنگاران باید عامل وحدت در جامعه باشد

امام جمعه رشت ضمن گرامیداشت فرارسیدن 17 مرداد روز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران باید عامل وحدت در جامعه باشد.

آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهارداشت: خبرنگاران با انعکاس درست اخبار می توانند مردم را در تصمیم گیری برای حضور در صحنه های مختلف یاری دهند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است، افزود: خبرنگاران باید با پرداختن به اهداف دشمن در زمینه امیدوار کردن مردم تلاش کنند.

خطیب جمعه رشت ضمن تقدیر از تلاش و زحمات خبرنگاران گفت: خبرنگاران در زمینه اطلاع رسانی به جامعه نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی در ادامه با تبریک ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به هفته اکرام به ایتام و مستمندان اشاره کرد و اظهارداشت: اسلام بیش از هر دین و آئین دیگری رهنمودهای علمی و سازنده برای بهبود شرایط نیازمندان و ایتام و کاهش مشکلات آنان دارد.

آیت الله قربانی عنوان کرد: در آموزه های دینی، سرپرستی کودکان یتیم از بهترین و پسندیده ترین امور به شمار می آید.وی همچنین با اشاره به اینکه با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توان در مسیر استقلال، خودکفایی و بی نیازی از دشمن گام برداشت، گفت: افزایش توان تولید ملی، تولید فرآورده های نفتی از نفت خام و تلاش برای رهایی از وابستگی، مهمترین راه عزت و سرافرازی نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: اکنون برای موفقیت در برابر تهدیدات دشمن اگر به نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبری معظم انقلاب مطرح شده به درستی عمل شود، دشمن چیزی جزء شکست و سر شکستگی را متحمل نخواهد شد.

وی در ادامه تدبیر را شرط و لازمه اصلی موفقیت در اقتصاد مقاومتی دانست و یادآورشد: مسئولان باید در این زمینه سلیقه و تدبیر به خرج دهند چرا که با منابع و ذخایر کنونی کشور می‌ توان بی ‌نیاز از همه بود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران