پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6031 تاریخ : 1391/05/15-00:00:00
,1,
 تسویه حساب ارزی با بانک ها آغاز شد

تسویه حساب ارزی با بانک ها آغاز شد

بانک مرکزی کار تسویه حساب ارزی بانکها را آغاز کرد.

 

به گزارش بانک و صنعت: در این باره مدیرعامل بانک کارآفرین گفت: طبق گزارش های ارائه شده قرار است 700 میلیارد تومان پول برداشته شده از حساب بانک کارآفرین به حساب این بانک بازگردانده شود.
ولی الله سیف افزود: کارهای بررسی تسویه حساب های ارزی این بانک و جلسات آن با کارشناسان بانک مرکزی انجام شده و با توجه به گزارش های ارائه شده، احتمالا تمامی مبلغ برداشت شده از حساب به بانک برمی گردد.
وی با بیان اینکه کار بازرسی از حساب های ارزی بانک کارآفرین انجام شده گفت: به محض اینکه این اطلاعات در بانک مرکزی کامل شود، مبالغ زیادی از این برداشت به حساب برمی گردد.
روزهای پایانی سال گذشته بانک مرکزی به دلیل شبهه در مصارف ارزی بانکها بیش از 8 هزار میلیارد تومان از حساب آنها برداشت کرده بود که پس از آن اعلام شد با بررسی این موضوع، بانک مرکزی با بانکها تسویه حساب خواهد کرد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 280
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران