پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507185 تاریخ : 1398/11/07-15:40:36
,11,
601 هزار تن سیمان اهدایی بنیاد برای مناطق زلزله زده

601 هزار تن سیمان اهدایی بنیاد برای مناطق زلزله زده

بنیاد مستضعفان تا ابتدای بهمن ماه امسال بیش از 601 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله به بنیاد مسکن تحویل داده و قرار است این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال وقوع سیل و زلزله و سوانح طبیعی در نقاط مختلف کشور و با توجه به وظیفه بنیاد در تامین سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق آسیب دیده، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تا ابتدای بهمن ماه، بیش از 601 هزار تن سیمان را به صورت رایگان در اختیار بنیاد مسکن قرار داد.

بر اساس این گزارش، بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق سیل زده هفت استان که در فروردین ماه امسال دچار خسارت شدند، نزدیک به 309 هزار تن سیمان را تخصیص داده که این میزان سیمان اهدایی، تحویل بنیاد مسکن شده است.

همچنین مجموع سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق زلزله کرمانشاه نزدیک به 200 هزار تن بوده که در هفت مرحله تحویل بنیاد مسکن شده است.

علاوه بر این برای بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله مسجد سلیمان در استان خوزستان و زلزله شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی که امسال با خسارت روبرو شدند، حدود چهار هزار تن سیمان رایگان از سوی بنیاد مستضعفان تحویل بنیاد مسکن شد.

روند تحویل سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق آسیب دیده همچنان ادامه دارد و قرار است حدود 258 هزار تن سیمان دیگر برای بازسازی مناطق سیل زده و 11 هزار تن برای مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شود.

بنیاد مستضعفان در پی سیل اخیر در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان نیز اعلام کرد تمام سیمان مورد نیاز برای بازسازی این مناطق را تامین می‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران