پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6000 تاریخ : 1391/05/11-00:00:00
,2,
بدهی گندمکاران به حساب شان واریز شد

سخنگوی طرح خرید تضمینی گندم و برنج ،

بدهی گندمکاران به حساب شان واریز شد

سخنگوی خرید تضمینی گندم و برنج بانک سپه گفت: وجوه مربوط به گندمکاران سراسر کشور به حساب آنها واریز شده است.

 به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سپه،محسن دارایی افزود: طی فرایند خرید تضمینی گندم از ابتدای سال جاری تا کنون از کشاورزان 29 استان کشور حدود دو میلیون تن گندم به ارزش حدود 8600 میلیارد ریال خریداری شده است.
وی اظهار داشت: این میزان گندم طی حدود 269 هزار محموله در 353 مرکز خرید در کشور به انجام رسیده است.
دارایی گفت: شعب بانک سپه در سراسر کشور آمادگی خدمات رسانی به کشاورزان را دارا بوده و می توانند علاوه بر مراجعه به شعب از دستگاههای خودپرداز این بانک نیز استفاده نمایند.
این گزارش می افزاید: بیشترین میزان خرید گندم به ترتیب در استانهای خوزستان، فارس و گلستان با 640، 588 و 243 هزار تن و کمترین میزان خرید در استان آذربایجان غربی با 20 تن به ثبت رسیده است.
بر اساس این گزارش خرید تضمینی گندم در استانهای کشور ادامه داشته و وجوه مربوط به کشاورزان در کمترین زمان ممکن به حساب آنها واریز خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران