پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 600 تاریخ : 1390/04/06-00:00:00
,6,
تنبیه ،با تعطیلی نمایندگی های متخلف

مدیرعامل ایساکو

تنبیه ،با تعطیلی نمایندگی های متخلف

به نظر می رسد که با تعطیلی این تعداد نمایندگی در قبال تخلفات متعدد بسیاری از نمایندگیها ، چیزی از معضلات این شرکت نه تنها کم نمی شود . حرکت عقلایی آن است که با تولید خودرو با کیفیت احتیاج کمتری به تعم

تهراتن - مدیرعامل ایساکو گفت: طی سال جاری 16 نمایندگی ایساکو لغو امتیاز شدند و فعالیت 23 نمایندگی نیز به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش شبکه تحلیلی،خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایساکو، بهزاد ظهیری تأکید کرد: با توجه به اهمیت رضایت مشتریان به عنوان هدف اصلی ایساکو در سال جاری با نمایندگانی که در قبال وظایف‌شان در حوزه ارایه خدمات و جلب رضایت مشتری کوتاهی کنند، به شدت برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به اقداماتی که در راستای تنبیه نمایندگی‌های متخلف انجام می‌شود، گفت: برخورد با تخلفاتی که عدم تبعیت از قوانین و رویه های ارایه خدمات محسوب می‌شود و تأثیر مستقیمی بر رضایت مشتری دارد، به صورت لغو یا تعلیق امتیاز، تعلیق فروش یا خدمات و ارسال نامه اخطار همراه با درج در پرونده است.
مدیرعامل ایساکو سیاست شرکت را ارتقای کیفی نمایندگی‌ها و تشویق رتبه‌های برتر در کسب شاخص رضایت مشتری عنوان کرد و یادآور شد: در کنار سیاست‌های تنبیهی، سیاست‌های تشویقی نیز برای نمایندگی‌هایی که مشتری مداری را در سرلوحه برنامه خود دارند، لحاظ شده است.
وی ادامه داد: برای نمایندگی‌هایی که موفق به دریافت رتبه‌های مطلوب در ارزیابی‌های دوره‌ای و ثابت شوند یا در جلب رضایت مشتریان اقدامات موثری انجام دهند، بسته های تشویقی و تسهیلات مناسبی طراحی شده تا انگیزه بیشتری به منظور ارایه خدمات درخواستی مشتریان داشته باشند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 421
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران