پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466025 تاریخ : 1398/03/20-13:19:04
,11,
60 درصد از تجهیزات مترو بومی‌سازی شده است

علی امام در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته خبر داد:

60 درصد از تجهیزات مترو بومی‌سازی شده است

مدیر عامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به اینکه در بخش ساختمانی و فیزیکی ساخت تونل به خود کفایی رسیده‌ایم ، گفت: در بخش تجهیزات نیز بیش از 60 درصد به بومی‌سازی دست یافته‌ایم .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام با تاکید بر اینکه با حمایت و پشتیبانی دولت و سایر دست‌اندرکاران قادر به تولید صد درصدی در بخش تجهیزات نیز خواهیم بود، افزود: علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی ایران؛ با مهندسی معکوس به موفقیت‌های زیادی در زمینه ساختمانی و تجهیزاتی مترو دست یافته‌ایم و به‌طور قطع به همت تولید کنندگان داخلی خودکفایی کامل در بخش تجهیزات نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه تکمیل خطوط شش و هفت مترو از اولویت‌های شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) به شمار می‌آید، بیان داشت: تا چند ماه آینده بخش شرقی خط هفت، حدفاصل مهدیه تا بسیج به‌طول هشت و نیم کیلومتر با دو ایستگاه به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی به افتتاح ایستگاه میدان امام حسین (ع) تا نیمه نخست تابستان جاری اشاره و تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با تزریق نقدینگی بخش شمالی خط شش مترو با شانزده و نیم کیلومتر نیز به مدار بهره‌برداری وارد شود.

 

امام به موضوع مناقصه پایانه آزادگان اشاره و خاطر نشان کرد: امیدواریم فاز یک این پایانه که شامل بخش پارکینگ است امسال به بهره برداری برسد.

 

وی ادامه داد: همچنین تلاش داریم تا پایان سال جاری فاز دوم پایانه کلاهدوز را نیز وارد مدار بهره برداری کنیم.

 

گفتنی است هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته از  19 خرداد ما تا 22 ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی از ساعت 10 صبح تا ساعت 18 در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در سالن 7 بازدید کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 439
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران