تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 5950 تاریخ : 1391/05/07-00:00:00
,2,
رشد 45 درصدی تعداد تراکنش‌های سیستم همراه بانک صادرات ایران

رشد 45 درصدی تعداد تراکنش‌های سیستم همراه بانک صادرات ایران

تعداد تراکنش‌های صورت گرفته از طریق سیستم همراه بانک صادرات ایران تاپایان خردادماه سال‌جاری نسبت به ماه مشابه درسال گذشته 45 درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارایه خدمات مطلوب و کاهش حضور مشتریان درشعب و افزایش سطح دسترس آنها به خدمات بانکی از طریق ابزارهای الکترونیکی، ارایه خدمات از طریق همراه بانک را از سال 1387 آغاز نمود و تا پایان خرداد ماه سالجاری بیش از 809 هزار نفر از مشتریان ضمن پیوستن به این سامانه، هر ماه به طور متوسط 7میلیون تراکنش را از طریق آن انجام و تعداد تراکنش‌های این سیستم در پایان خردادماه سالجاری 45 درصد رشد را نسبت به مقطع زمانی مشابه درسال 90 نشان می‌دهد. آمارهای سال گذشته نشان می‌دهد که تعداد کاربران این سامانه در ابتدای سال 365 هزار کاربر بوده که با تلاش و کوشش صورت گرفته و همچنین ارتقاء نرم افزاری سیستم تعداد کاربران تا پایان اسفند ماه ، از مرز 700 هزار کاربر گذر کرد و آمارها در طی سه ماه اول سال جاری نشان دهند رشد 15 درصدی تعداد کاربران بوده و تا پایان خرداد ماه سالجاری حدود 109 هزار مشتری به جمع استفاده کنندگان از این سامانه پیوسته­اند. گزارش‌های دریافتی از عملکرد بانک در بخش فن­آوری اطلاعات نشان می‌دهد که به بدلیل استقبال شایان توجه مشتریان از سامانه یاد شده، این بانک وظیفه خود دانست تا خدمات ارائه شده از طریق همراه بانک را گسترش دهد. بدین منظور از زمان انتشار نخستین نسخه همراه بانک تاکنون چندین نسخه که در هریک قابلیت‌های جدیدی ارائه شده بود را منتشر نمود. درحال حاضر آخرین نسخه نرم افزار، نسخه 2.2 بوده و دارای امکاناتی از قبیل اطلاع از مانده حساب و کارت شتابی، صورتحساب(سه گردش آخر)، انتقال وجه بین حسابهای یک مشتری، انتقال وجه به حساب سپهری دیگران با سقف محدود روزانه، انتقال وجه بین بانکی از طریق سامانه پایا با سقف محدود روزانه، پرداخت اقساط تسهیلات از طریق سامانه پایا با سقف محدود روزانه، استعلام چک، تعیین مبلغ چک، پرداخت قبض از طریق حساب و کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری از طریق حساب و کارت، دریافت اطلاعات سه شارژ آخر خریداری شده، اعلام نرخ ارز، اعلام مفقودی کارت، اعلام شناسه حساب بانکی ایران(شبا)، دریافت و تغییر رمز حساب، اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و روزانه در ساعت‌های 8 صبح و 4 بعداز ظهر و قابلیت تغییر تنظیمات برنامه می‌باشد.شایان ذکراست بانک صادرات ایران به عنوان بانک برتر در زمینه توسعه و ارایه خدمات نوین نقش بسزایی در ارتقا سطح خدمات الکترونیکی داشته و دارد به گونه‌ای که ابزارهای الکترونیکی این بانک، به طور متوسط 60 میلیون تراکنش شتابی مشتریان را انجام می‌دهند و از این لحاظ درجایگاه دوم شبکه بانکی قرار گرفته است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 165
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال طرح آرامش پست بانک ایران