پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 5935 تاریخ : 1391/05/04-00:00:00
,2,
بانک صادرات اقساط را تلفنی دریافت می‌کند

بانک صادرات اقساط را تلفنی دریافت می‌کند

بانک صادرات ایران در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش درهزینه‌ها و صرفه جویی در وقت مشتریان امکان دریافت اقساط تسهیلات از طریق تلفن‌بانک را عملیاتی کرد.

به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  بانک صادرات ایران،  این بانک درراستای فراهم سازی بسترهای الکترونیکی و کاهش در هزینه‌ها و  صرفه‌جویی در وقت مشتریان امکان دریافت اقساط تسهیلاتی مشتریان از طریق تلفن بانک و با استفاده از شماره حساب و شماره کارت را عملیاتی نمود.

 این بانک درراستای پاسخگویی بیشتر به مشتریان و خلق ارزش افزوده از سال 89 با ایجاد مرکز صدای سپهر با کد 09602 که در  سراسر کشور قابل دسترسی است، آماده ارایه خدماتی نظیر؛ اطلاع از آخرین وضعیت موجودی حساب، اطلاع از سه گردش آخرحساب، دریافت صورتحساب از طریق نمابر، اعلام مفقودی کارت، اطلاع از آخرین وضعیت چک ، انتقال وجه بین حساب‌های مشتری و دریافت اقساط  تسهیلات مشتریان از طریق تلفن بانک می‌باشد. همچنین این مرکز خدماتی همچون پرداخت و ثبت نام پرداخت خودکار دوره‌ای قبوض، اطلاع از نشانی و تلفن شعب، اطلاع از انواع خدمات بانکی، اطلاع از آخرین وضعیت سهام بانک را فراهم ساخته و کارشناسان این مرکز آماده دریافت و اعلام شکایت، پیشنهاد ها ، انتقادات و ارایه مشاوره به مشتریان می‌باشند.

گفتنی است بانک صادرات ایران با افتتاح بیش از 47 میلیون حساب سپهری، نصب بیش از 385 هزار دستگاه پایانه فروش و راه‌اندازی 3 هزار 780 دستگاه خودپرداز نقش بسزایی در پیشبرد اهداف کلان بانکداری الکترونیک درنظام بانکی کشور داراست. 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران