پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 5921 تاریخ : 1391/05/03-00:00:00
,16,
مالکیت فیلم

مالکیت فیلم" تلفن همراه رئیس جمهور" به دولت فروخته می شود

محسن علی‌اکبری گفت: قرار است مالکیت فیلم‌ «تلفن همراه رییس جمهور» به دولت فروخته شود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تلفن همراه رییس جمهور»  درباره‌ی سرنوشت اکران فیلمش گفت: این فیلم در حال حاضر عملا در وضعیت توقیف به‌سر می‌برد.

 

وی درباره وضعیت‌آتی این فیلم هم بیان کرد: طبق صحبت‌هایی که انجام شده است، قصد داریم «تلفن همراه رییس جمهور» را به دولت واگذار کنیم تا آن‌ها در زمان مقتضی خودشان درباره اکران فیلم تصمیم بگیرند.

 

علی‌اکبری توضیح داد: اکنون قرار است همه آنچه را که ما برای تولید این فیلم سینمایی هزینه کرده‌ایم، وزارت ارشاد به ما پرداخت کند و فیلم به مالکیت دولت در بیاید.

 

 

وی همچنین یادآور شد: در گذشته «به رنگ ارغوان» ابراهیم حاتمی‌کیا هم در مقطعی توقیف شد و با پرداخت هزینه‌های آن به مالکیت دولت درآمد، پس از آنکه فیلم رفع توقیف شد پول پرداخت شده بازگردانده و «به رنگ ارغوان» اکران شد.

 

«تلفن همراه رییس جمهور» با بازی مهدی هاشمی، قرار بود در اکران دوم عید نوروز روی پرده سینماها برود اما در همان زمان در پی اکران نشدن فیلم، برخی مسوولان می‌گفتند که فعلا اکران فیلم به تعویق افتاده، اما توقیف نشده است.

 

«تلفن همراه رئیس جمهور» سومین ساخته بلند سینمایی علی عطشانی است که فیلمنامه آن متعلق به جابر قاسمعلی است و در آن مهدی هاشمی، بهناز جعفری، نیکی کریمی، اکبر عبدی و... بازی کرده‌اند.

 

داستان این فیلم درباره کارگری ساده است که به طور اتفاقی سیم‌کارت رئیس جمهور به دستش می‌رسد و ناخواسته با سیلی از مشکلات و تماس‌های مردمی مواجه می‌شود 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران