پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 5857 تاریخ : 1391/04/26-00:00:00
,2,
سی و سومین قرعه کشی جوایز حساب های پس انداز بانک ملی ایران برگزار شد

سی و سومین قرعه کشی جوایز حساب های پس انداز بانک ملی ایران برگزار شد

با حضور اعضای هیأت نظارت بر قرعه کشی متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران، سی و سومین مرحله قرعه

به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی،در این دوره از قرعه کشی، یک میلیون و 330 هزار و 900 فقره جایزه به ارزش 799 میلیارد و 925 میلیون ریال به برندگان اهدا خواهد گردید.
در این مراسم آقای جمال دامغانیان عضو هیأت مدیره با تقدیر از مشتریان نیکوکار و خیراندیش این بانک گفت:‌ قرض الحسنه گوهر تابان عملیات بانکداری اسلامی است که هم دارای تاکیدات الهی است و هم بحث تعاون و حس همکاری در آن وجود دارد و بانک ها به عنوان معتمدین مردم، این خدمت را ارائه می کنند.
وی با عنوان اینکه در مکتب اسلامی، توجه خاصی به قشر ضعیف و مستضعف شده است و راهکارهای متناسب با شأن انسان نیز وجود دارد، به عقد قرض الحسنه اشاره کرد و افزود: قرض الحسنه یک قرض ساده نیست بلکه به عنوان یک فلسفه، روح، نشاط و سلامتی به جامعه تزریق می کند.
آقای دامغانیان قرض الحسنه را عامل به حرکت درآوردن اقتصاد اسلامی ذکر کرد و گفت: در مقابل قرض الحسنه که روح بخش و زمینه ساز تعالی رابطه انسان و خداوند است، پدیده مذموم ربا وجود دارد.
 به گفته وی، قرض الحسنه قرض به خداوند و دارای پاداشی بزرگ است به طوری که ثواب آن 18 برابر و ثواب صدقه 10 برابر می باشد.
 وی با اشاره به نحوه مصرف سپرده های قرض الحسنه پس انداز توسط بانک ها به عنوان وکیل مردم ابراز داشت: این سپرده ها به صورت تسهیلات قرض الحسنه در بخش های ازدواج و تامین جهیزیه، رفع احتیاجات ضروری، درمان، دانشجویان، تامین مسکن و … در اختیار واجدان شرایط قرار می گیرد.
عضو هیأت مدیره اعلام داشت: بانک ملی ایران از محل 5 درصد امور فرهنگی، آموزشی و بهداشتی از 2 درصد بودجه جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز و با هدف توسعه مناطق محروم کشور، در زمینه ساخت و نوسازی مسجد، نمازخانه، مدرسه و همچنین آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت نموده است.
 گفتنی است، پاداش ویژه سی و سومین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران ، 1500 جایزه 250 میلیون ریالی است. 1500 آلبوم سکه طلا در قطعات 5 بهار، دو و نیم بهار ، یک بهار ، نیم بهار و ربع بهار آزادی ، 1500 کمک هزینه سلامت، رفاه و گردشگری و عتبات عالیات هر یک به ارزش 50 میلیون ریال ، 1500 کارت خرید صنایع دستی و فرش دستباف هر یک به ارزش 5 میلیون ریال و میلیاردها ریال جوایز نقدی از دیگر جوایز این مرحله از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 449
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران