پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 551 تاریخ : 1390/04/04-00:00:00
,17,
 12 طرح ضیافت در بازارکالاهای اساسی از اول مرداد اجرا می شود

12 طرح ضیافت در بازارکالاهای اساسی از اول مرداد اجرا می شود

معاون وزیر بازرگانی از تنظیم بازار هفت کالای اساسی در ماه مبارک رمضان خبر داد وگفت ‌: طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از اول مرداد اجرایی می‌شود‌.

به گزارش روز شنبه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت، وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برخی از کشورهای اسلامی به منظور تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان‌، اهمیت ایجاد تعادل عرضه و تقاضا در این ایام را مهم دانست و گفت ‌: با توجه به افزایش تقاضای اقلام مصرفی در این دوره زمانی ، این طرح با همکاری همه تشکل‌های تولیدی و توزیعی در کنار اصناف برگزار می‌شود‌.

معاون وزیر بازرگانی ادامه داد‌: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید گوشت قرمز‌، مرغ‌، تخم مرغ‌، لبنیات ، روغن‌ ، برنج ، شکر شیرنی و زولبیا و بامیه با سازمان میادین میوه وتره بار تهران هماهنگی‌های لازم شده است تا غرفه هایی را برای عرضه این اقلام اختصاص دهند‌.

وی تاکید کرد‌: سهولت در تامین اقلام مصرفی و افزایش راحتی و ایجاد اطمینان مردم ، اولویت اصلی وزارت بازرگانی در برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته برای ماه مبارک رمضان است‌.

ضیغمی ، برگزاری نمایشگاه‌ های عرضه مستقیم کالا و فروش‌های فوق‌ العاده را از دیگر برنامه ‌ریزی ‌ها به منظور تنظیم بازار این ایام اعلام کرد و گفت‌: 30 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان تهران برگزار خواهد داشت‌.

وی با بیان اینکه کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها از تخفیف 8 تا 15 درصد برخوردار هستند‌، اجرای طرح نظارتی ویژه این ایام را از دیگر تدابیر اعلام کرد.

معاون وزیر بازرگانی با اشاره به برگزاری فروش‌های فوق‌ العاده و نمایشگاه ‌های عرضه مستقیم کالا گفت‌: واحدهای منتخب با نصب بنر و پلاکارد مشخص خواهند شد‌.

وی خاطرنشان کرد‌: مردم اطمینان داشته باشند که در ماه مبارک رمضان مشکلی در تامین هفت کالای اساسی از جمله برنج‌، قند‌، شکر‌، گوشت قرمز‌، گوشت مرغ‌، خرما و روغن نخواهند داشت‌.

معاون وزیر بازرگانی ، تولیدات داخلی را جوابگوی نیاز کشور دانست‌ و تصریح کرد: در حال حاضر عرضه کالاها بیش از تقاضاست و پیش‌بینی می‌شود که هیچ مشکلی در تامین کالا‌های مصرفی وجود نداشته است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران