پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309086 تاریخ : 1396/08/27-19:03:10
,13,17,
540 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت زلزله به کشاورزی کرمانشاه

وزارت کشاورزی اعلام کرد

540 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت زلزله به کشاورزی کرمانشاه

قائم مقام معاون برنامه ریزی اقتصادی وزیر کشاورزی اعلام کرد که برای مشخص شدن میزان دقیق خسارات وارد شده به بخش‌های مختلف کشاورزی به زمان بیشتری نیاز داریم و در روزهای آینده میزان دقیق آن مشخص می شود اما برآوردهای اولیه نشان از خسارت بیش از 540 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، کیامرز قاسمی زانیانی اظهار کرد: در پی وقوع زلزله چند روز ذشته در استان کرمانشاه که حدود 1900 روستا را تخریب کرد و خسارت زد، ستاد بحران تشکیل شده و در حال امدادرسانی و مدیریت این بحران به وجود آمده است.

وی افزود: طی روزهای آینده میزان دقیق خسارت وارد شده به بخش‌های مختلف کشاورزی استان کرمانشاه اعلام می شود اما برآوردهای اولیه نشان می دهند که بیش از 540 میلیارد تومان خسارت به زیربخش های مختلف کشاورزی وارد شده است.
قاسمی ادامه داد: استان کرمانشاه یکی از استان‌های پرتولید در زمینه انواع محصولات کشاورزی است که در تولید محصولات زراعی مانند گندم و دامپروری رکوردهای خوبی از خود در کشور به جا گذاشته و جزو استان‌های برتر و پرتولید در این زمینه محسوب می شود.
قائم مقام معاون برنامه ریزی اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: بیشترین خسارت نیز به بخش کشاوری و دامپروری مناق زلزله‌زده  وارد شده که شامل تاسیسات، ابنیه دام ها و ... است که دام‌های تلف شده باید هر چه سریع‌تر معدوم شوند.
قاسمی زانیانی اعلام کرد: کشاورزان و بهرره برداران بخش کشاورزی که بیمه هستند، خسارت آنها را صندوق بیمه محصولات کشاورزی پرداخت می کند اما جبران خسارت آن دسته از کشاورزانی که تحت پوشش بیمه قرار ندارند از سوی ستاد بحران تشکیل شده در استان صورت می گیرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران