پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 528 تاریخ : 1390/04/03-00:00:00
,10,
کاهش تعداد برندهای مطرح در صنعت لوازم خانگی ایران

کاهش تعداد برندهای مطرح در صنعت لوازم خانگی ایران

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی از مذاکره با ترکیه برای انتقال فن‌آوری تولید چند مدل یخچال و فریزر به کشور خبر داد.

به گزارش روز جمعه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت، محمد طهان پور گفت: قرار است این فناوری از شرکت وستل ترکیه به شرکتی در تبریز که متعلق به بخش خصوصی است منتقل شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی هم اکنون با 30 درصد ظرفیت خو دکار می کنند اظهار کرد: متاسفانه تعداد برندهای مطرح در صنعت لوازم خانگی ایران نسبت به گذشته کاهش قابل ملاحظه ای یافته و برندهای موجود نیز با مشکلات زیادی در حال تولید هستند.

به گفته طهان پور در بازدید اخیر هیات ایرانی از شهرک صنعتی وستل در ترکیه قرار شد که این شرکت تکنولوری ماشین الات خود را به ایران منتقل کند.

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی افزود: در این شهرک صنعتی ماهانه برای 5 برند مطرح دنیا 700 هزار دستگاه LCD تولید می شود.

او همچنین درباره بالا بودن مصرف انرزی لوازم خانگی تولید داخل گفت: هم اکنون هیچ یک از محصولات داخلی گرید Aندارد و اگر تولید کننده ای این گید را داشت ما برایش رایگان تبلیغ می کنیم.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران