پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 516715 تاریخ : 1399/05/05-14:50:46
,11,
50 دستگاه ناوگان ریلی به ارزش 69 میلیارد تومان به بهره برداری رسید

درسال جهش تولید و در چهارمین مرحله؛

50 دستگاه ناوگان ریلی به ارزش 69 میلیارد تومان به بهره برداری رسید

با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و درچهارمین مرحله امسال، 50 دستگاه واگن باری نو و لکوموتیو به ارزش 69 میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، با بهره برداری از این واگن های باری و لکوموتیو در مجموع در چهار ماهه نخست امسال 259 دستگاه انواع واگن مسافری، باری و لکوموتیو به ارزش 494 میلیارد تومان در حوزه ریلی کشور به بهره برداری رسیده است.

در سالی که توسط مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده و با بهره برداری از این 259 دستگاه ناوگان ریلی در چهار ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در مجموع تولید ناوگان ریلی در کشور 48 درصد رشد داشته است.
در این مرحله 49 دستگاه واگن باری نو در شرکت های واگن سازی پارس و واگن سازی کوثر تولید شده و یک دستگاه لکوموتیو نیز در شرکت مپنا لکوموتیو پس از بازسازی کامل وارد خطوط ریلی کشور شد.
در مرحله نخست امسال و در فروردین ماه سال جاری، 56 دستگاه ناوگان ریلی به ارزش 125 میلیارد تومان، در مرحله دوم 88 دستگاه به ارزش 144 میلیارد تومان، در مرحله سوم 65 دستگاه به ارزش 156 میلیارد تومان و در مرحله چهارم امسال 50 دستگاه ناوگان دیگر به ارزش 69 میلیارد تومان سرمایه گذاری، در مجموع 259 دستگاه ناوگان به ارزش 494 میلیارد تومان سرمایه گذاری وارد شبکه ریلی کشور شده است.
گفتنی است، در راستای توسعه ناوگان ریلی سال گذشته با برنامه ریزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران و در سه مرحله 778 دستگاه ناوگان ریلی شامل لکوموتیو، واگن مسافری و باری به ارزش 1270 میلیارد تومان وارد خطوط ریلی کشور شدند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران