از جیب آینده صدور کدبورسی و احراز هویت سجام خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت همراه بانک تمام عیار
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517074 تاریخ : 1399/05/11-17:14:46
,15,
5 سال ضمانت بازگشت وجه برای مودم های TD-LTE مبین نت

5 سال ضمانت بازگشت وجه برای مودم های TD-LTE مبین نت

برای جلب رضایت شما مشترکین گرامی مبین نت در هنگام نصب و تحویل مودم های TD-LTE «چک ضمانت بازگشت وجه مودم» با اعتبار پنج ساله در اختیارتان قرار می گیرد که ظرف این مدت در هر زمانی که احساس کردید به مودم احتیاجی ندارید، می توانید با عودت آن، هزینه ای را که برای خرید مودم پرداخت کرده اید از مبین نت دریافت کنید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از مبین نت، این چک ضمانت در واقع اطمینانی است که مبین نت به شما مشترکین گرامی در خصوص کیفیت اینترنت در محل نصب مودم می دهد. اما در صورتی که مجبور به تغییر محل سکونت خود شده اید و بنا به هر دلیلی امکان استفاده از سرویس TD-LTE مبین نت را ندارید هم می توانید از این امکان استفاده کنید. برای دریافت این خدمات فقط کافی است که درخواست خود را در صفحه صدای مشتری ثبت کنید تا طی تماس با شما و پس از بررسی موارد لازم، مودم را به مبین نت برگردانده و وجه پرداختی خود در زمان خرید را دریافت کنید. البته برای عودت مودم به نکاتی باید توجه کرد که از آن ها می توان به سالم بودن مودم، سالم بودن جعبه مودم، وجود برگه چک ضمانت، و تطابق مالکیت مودم با فرد درخواست دهنده اشاره کرد.

برای عودت مودم خود، شما مشترکین گرامی می توانید درخواست خود را از طریق راه های گوناگونی ثبت کنید. تکمیل فرم صدای مشتری در وب سایت یا صفحه مشترکین یا اپلیکیشن مبین نت بهترین راه برای ثبت درخواست عودت مودم است. این موضوع را به خاطر داشته باشید که اگر در استفاده از سرویس خود مشکلاتی مانند افت سرعت دارید می توانید با تماس با 1575 یا ارسال پیام در چت آنلاین وب سایت راهنمایی های لازم را در خصوص بهبود کیفیت سرعت خود از کارشناسان ما دریافت کنید. پیشنهاد می کنیم پیش تماس حتما عوامل موثر در بهبود و افزایش سرعت اینترنت TD-LTE مبین نت را بخوانید.

در ادامه هریک از این راه ها را مرور خواهیم کرد:

1- تکمیل فرم صدای مشتری: شما مشترکین گرامی می توانید با مراجعه به وب سایت یا حساب کاربری یا اپلیکیشن مبین نت، از منوی «پشتیبانی»، وارد صفحه «صدای مشتری» یا «ثبت تیکت» شوید و درخواست خود را ثبت کنید. در این بخش پس از تکمیل فرم و ثبت اطلاعاتی نظیر شناسه اشتراک، باید عنوان درخواست را «عودت مودم امانی TD-LTE» انتخاب کنید. تیم پشتیبانی مبین نت با بررسی اطلاعات ثبت شده طی تماس با شما درخواست را پیگیری کرده و توضیحات لازم را جهت عودت مودم ارائه خواهد کرد.

2- ارسال پیام در چت آنلاین یا تماس با 1575: شما می توانید با مراجعه به وب سایت مبین نت، از امکان گفتگوی آنلاین با کارشناسان استفاده کنید. در این بخش پس از ورود اطلاعات خود، کارشناسان پشتیبانی مبین نت به صورت آنلاین درخواست شما را تا دریافت نتیجه پیگیری خواهند کرد. همچنین می توانید در 7 روز هفته و طی 24 ساعت شبانه روز با شماره 1575 تماس گرفته و درخواست های خود را با تیم پشتیبانی مطرح کنید.

در این صورت شما پس از عودت مودم امانی، همان مبلغی را که روی چک ضمانت بازگشت وجه مودم ثبت شده است، از مبین نت دریافت خواهید کرد. بنابراین به خاطر داشته باشید در هنگام مراجعه کارشناس نصب و دریافت مودم، چک ضمانت بازگشت وجه را بررسی کرده و آن را نزد خود نگهداری کنید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 193
طرح آرامش اپلیکیشن پرداخت صاپ پست بانک ایران