پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452819 تاریخ : 1398/01/24-13:25:20
,11,22,
480میلیارد ریال خسارت سیل به محورهای خراسان جنوبی

480میلیارد ریال خسارت سیل به محورهای خراسان جنوبی

معاون راهداری خراسان جنوبی از 480میلیارد ریال خسارت ناشی از بارندگی های هفته های اخیر سال 98 به راهها مواصلاتی و ابنیه فنی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی، اسدالله جلالزاده با اشاره خسارات وارد شده توسط سیل و بارش‌های نوروزی و اقدامات انجام شده در جهت ایمنی تردد پرداخت و گفت: سیلاب و بارش های بهاری به  بیش از 1700 کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شده است.

جلالزاده در ادامه تصریح کرد: با توجه به حجم و شدت بارش ها تخریب دو دستگاه پل در حوزه شهرستان طبس و  بیش از 1700 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و به 970 ابنیه فنی خسارت وارد شده است.       

وی برآورد خسارت به راه‌ها و ابنیه فنی استان را بالغ بر480 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان کرد: از ابتدای بارش‌ها اکیپ های راهداری به‌طور شبانه‌روزی  شامل 246 دستگاه ماشین‌آلات و 534 راهدار با حضور در سطح محورهای استان، مشغول رفع مشکلات و خسارات وارده از سیل شده و کار امداد‌رسانی و بازگشایی محورها را انجام  می‌دهند.

معاون راهداری  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان  جنوبی، ادامه داد: تعداد 1245 نفر مسافر نوروزی در مساجد، راهدارخانه ها و مجتمع های خدماتی – رفاهی اسکان داده شده‌اند.

همچنین با توجه به چندین مرتبه انسداد در مدت طرح نوروزی تعداد 93 محور اصلی، فرعی و روستایی رفع انسداد و در 493 مقطع ریزش برداری انجام گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران