پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 480 تاریخ : 1390/04/01-00:00:00
,8,
لازمه توسعه صنعت بیمه درک درست مسئولان است

وزیر اقتصاد:

لازمه توسعه صنعت بیمه درک درست مسئولان است

وزیر اقتصاد و دارایی در مراسم چهلمین سالگرد بیمه مرکزی ضمن تقدیر از 40 سال فعالیت بیمه مرکزی گفت: مسئولان بیمه‌ای برای توفیق بیشتر در ارائه خدمات این صنعت باید

 fiشمس الدین حسینی در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد تأسیس بیمه مرکزی ضمن بیان نقش پر اهمیت این صنعت در توسعه اقتصاد کشور، اظهار داشت: یک قانون و یک مصوبه با یکسری عقود تصویب می‌شود ولی در زمان اجراء و تبدیل آنها به نهاد باید زمان و اندیشه طولانی را پشت سر بگذارد.
وی در ادامه فعالیت پویای نهاد‌های مختلف کشور را در توسعه یا عقب ماندگی اقتصاد کشور‌ها پررنگ دانست و افزود: بیمه مرکزی از جمله این ارگان‌های مهم تلقی می‌شود که در چهلمین سالگرد تأسیس خود باید چشم انداز های مؤثری را برای توسعه صنعت بیمه کشور به کار گیرد.
به گفته وی 40 سال تجربه و دانش در این نهاد در حالی انجام می‌شود که کشور در چهارمین دهه انقلاب که دهه پیشرفت است قرار داشته و در این راستا چشم اندازهای مهمی را برای اقتصاد ترسیم کرده است.
وزیر اقتصاد و دارایی ضمن تشکر از کسانی که در قانون تأسیس بیمه مرکزی مشارکت داشته‌اند، گفت:آمارهای ارائه شده این نهاد به وزارت اقتصاد نشان از خدمات مناسب این صنعت بیمه به مردم دارد اما نباید به این آمار بسنده کرد به نحوی که تمام مسئولان باید هر روز خدمات جدید و قابل توجهی را به مردم عرضه کنند.
حسینی تصریح کرد: در زمان ابلاغ قانون اصل 44 بنده پیش بینی افزایش تقاضا برای صنعت بیمه را کرده بودم که این امر در زمان تحریم به تقاضاهای مضاعف‌تری نیز تبدیل شده است.
وی در ادامه از تمام مسئولان صنعت بیمه در خواست کرد برای معرفی خدمات بیمه‌ای از تمام توانایی خود استفاده کرده و با مردم آن گونه رفتار کنند که شایسته آنان است.
وزیر اقتصاد افزود: اکثر فعالیت‌های اقتصادی با انگیزه سود و منفعت انجام می‌شود که در این راستا باید مسئولان و دست اندرکاران کشور به خصوص صنعت بیمه در ک درستی از فعالیت‌های خود داشته باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 348
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران