پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 441 تاریخ : 1390/03/30-00:00:00
,17,
انتقاد نهاوندیان از تصمیم های یک شبه در عرصه اقتصاد

انتقاد نهاوندیان از تصمیم های یک شبه در عرصه اقتصاد

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: بخش خصوصی باید در فرایند تصمیم سازی باشد تا شاهد تصمیم گیری های یک شبه در عرصه اقتصاد نباشیم.

 نهاوندیان در نشست هفتگی جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار در مسجد امام بازار افزود: بخش خصوصی در پی این نیست که جانشین حاکمیت شود.

وی گفت: ابتکار جدیدی در ماده 75 قانون برنامه پنجم توسعه صورت گرفته و بر اساس آن قرار است شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی متشکل از نمایندگان سه قوه و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در زمینه بررسی مسائل و مشکلات فعالیت های اقتصادی تشکیل شود.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود: در این شورا دو معاون از قوه قضائیه ، هشت وزیر و چهار نماینده مجلس شورای اسلامی حضور دارند که در زمینه مسائل اصلی اقتصاد به بحث و بررسی خواهند کرد.

آقای نهاوندیان با بیان اینکه ما قبل از تصمیم گیری به تصمیم سازی نیاز داریم گفت: این شورا وظیفه تصمیم سازی را در امور اقتصادی کشور برعهده دارد.

وی همچنین گفت: گاهی برنامه هایی به پایان می رسد اما هنوز آئین نامه آن برنامه تدوین نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود: عدالت اقتضا می کند اقتصاد کشور را به اقتصادی قابل پیش بینی تبدیل کنیم تا در عرصه فعالیت های اقتصادی برخی یک شبه پولدار نشوند و برخی نیز یک شبه سرمایه خود را از دست ندهند که این وضع با عدالت منطبق نیست.

آقای نهاوندیان افزود: سال جهاد اقتصادی عرصه ای برای افراد است تا نشان دهند برای عزت نظام چه تلاشی کرده اند.

وی گفت: ما در مجموعه تشکل های اقتصادی و اتاق بازرگانی ایران به عنوان نماینده قانونی بخش خصوصی کشور وظیفه خود می دانیم از نظر همه تشکل ها استفاده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از انجمن اسلامی اصناف و بازار خواست اتاق ایران را در ایجاد هم افزایی یاری کند.

آقای نهاوندیان افزود: در این شرایط است که امیدوار می شویم تا چهار سال آینده نقشه منطقی و نظام مندی برای تشکل های بخش خصوصی محقق شود



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران